Could it be you?

Hinner egentligen inte skriva blogg men gör jag inte det så sitter jag bara och tänker på allt när jag ska plugga och då kommer uppsatsen aldrig bli klar.

Igår klev jag iaf upp någorlunda tidigt för vi skulle träffas 11:45 på netto för vi skulle åka till sollebrunn och spela DM cup. Kom dit och våran insats var helt bra, tyvär gick vi inte vidare men men, det kommer fler cuper liksom ^^
Christer tyckte att det såg väldigt lovande ut för utomhus säsongen och tycker att det ska bli "intressant at se" vad som händer då :D Min högerfot och mitt vänsterben gör äckligt ont just nu efter närkamperna igår men det går väl över snart I hope. Efter cupen så var det krogen dags och det blev swing igen (nästa gång blir det nog trägår'n) men det var trevligt. Lajnea, Linn, Hubert, Louise, Rebecka, Oscar och Jag var inne på swing medans Jennie, Nina och Evve gick till Trägår'n. Inne på swing såg vi Honey, Vicky, Elsa, Elin, Jönköping, Josse, Marina och säkert fler så det var trevligt. Sen ropade Alle på mig och honom har jag inte sett på evigheter så det var kul :D <3
Ah sen utanför Swing träffade jag (Jo)Hanna och så hälsade jag på Paaso, inte för att man kanske kan skapa sig en uppfattning om någon annan såå fort men han verkar jättesöt :)
Sen var det att lämna av Lajnea vid bussen och på vägen tillbaka till stan såg vi Rebecka igen och Bloch XD
Och sen skulle jag och Linn möta Jennie, Nino och Evve på donken för att gå och ta bussen hem.
Då träffade jag (Jo)Hanna igen en liten stund. Jag hatade dig nästan lite när du flashade ciggen om jag ska vara ärlig men det syntes kanske lite.
Kom hem typ 20 i 3 och låg och snackade lite med Linn innan vi somnade.
Det var nice <3

Sov 4 timmar och sen var det upp för att småtjejerna skulle ha träning.
Ingen aptit över huvudtaget och linn käkar skönaste jävla frukosten XD HAHAHA ! Kärlek på det <3
Efter att jag kom hem från deras träning har jag suttit med svenskan som jag kommer sitta med till typ 22
ikväll om inte längre för den måste vara klar imorn . . GAH ! Skjut mig tack ?

JAG HAR CASCADAS NYA ALBUM OCH HAR LYSSNAT KONSTANT I TYP 3 TIMMAR NU <3333333
DET ÄR KÄRLEK OCH JAG ÄR TAMIGFAN REDIGT LYCKLIG. Så Extremt himla bra.

image22image23
Jak hjerta Cascada. Hon ÄR musik. <3



Peace out!

"That's my reason, why I belong to you."

Kommentarer
Postat av: linn

hahahahaha, 1 glas sprite som jag inte orkade dricka upp och fyra cocktailtomater

2007-12-02 @ 15:58:19
URL: http://linngust.blogspot.com
Postat av: Josefin

Det var niiice igår. :)

2007-12-02 @ 21:59:37
Postat av: Johanna

hoppas du tänkte på mig då.. :P

2007-12-04 @ 17:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0