Some Crazy Shit !

Sitter i Ws just nu med baby Linnilajnen och chillar. Snackar lite djupt också för omväxlinsskull haha :D
Var kass och försov mig idag igen, skulle upp kl 6 som vanligt typ för jag börjar 8 med geografi, tror ni jag kom på den lektionen ? Nej. Jag somnade om och vaknade typ 5 över 9, alltså en kvart innan lektionen var slut. Inte bra men Ingemar tror nog att jag fortf. var sjuk eller något eftersom jag inte var på lektionen igår heller, och nej då skolkade jag inte eller sov, då mådde jag helt enkelt bara dåligt och gick hem från skolan.
Aja, Linn och jag gjorde stan osäker lite imorse innan jag kom till skolan, kollade runt lite för hon skulle ha någon att ha på sig till lördag men vi bestämde att hon skulle ha sin CM jeans som hon redan har och hennes skjorta som jag typ är kär i. (Jag är kär i allt och alla uppenbarligen) <3
Sen köpte jag en t-shirt till min lille far, hoppas den passar och blir bra.
Sen drog vi tillbaka till skolan igen och här sitter vi nu. Börjar först om 2 timmar så det är långt kvar <3

Ikväll blir det nog bara sitta hemma och plugga skulle jag tro. Slutar 5 så blir inte så mycket tid för annat, Bengi och Tönt skulle eventuellt komam hem till mig en liten stund och prata om Lördag så det vore kul att träffa dem om de nu blir så :D
Kanske spela lite gitarr också. Den kan jag inte slita mig ifrån numera, helt galet vad härligt det är, spec att spela "Obviously" , den är överskön :D

Borde för övrigt sätta igång att skriva på min psykologi sak som ska in . . skulle vara inne igår men har inte gjort den och iofs är det väl ingen större katastrof men vore bra om jag typ lämnade in den idag med tanke på att jag har lektion i eftermiddag och vill gärna inte att hon frågar efter den, spec om jag inte gjort den XD Innan det är det matte som gäller också och det är soft för matte är det enda i skolan som är någorlunda kul faktiskt :P

Hmm, ska nog slå på lite elvis nu också, hittade ju som sagt massa bra låtar och Jenno: lite creepy faktiskt ! såg din kommentar på gårdagens inlägg, men visst är dem bra ? :D mwahaha! <33

Nei, blir kanske uppdatering sen igen om något nytt skulle hända, det tror jag inte men ändå ..

JAG OCH LINNILAJNEN SER VÄRSTA FRAM EMOT LÖRDAG! TRÄGÅR'N DÅ MOFO'S!

Peace out!

"I'm all shook up!"

Kommentarer
Postat av: Linn

JOVARS!!!! lördag!!! iiiiii

2007-12-12 @ 12:29:38
URL: http://linngust.blogspot.com
Postat av: Bengi

Då får jag joina :D

2007-12-12 @ 17:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0