You're the devil in disguise.

Vet inte om jag har så mycket att säga men anyways, det var längesedan jag skrev blogg.

Börjar bara med att säga att Lördagen var bäst, gaah <33
Får hoppas att kommande lördag blir lika bra, svårslaget dock.
Då är det HELA gangi nääästan, Mattzone är ju inte 18 än men bengi
ska göra krogpremiär :D <3 haha och Linnilajnen är med once again <3 :D
Så jävla bra kommer det nog bli !

Ah, den här början av veckan har varit lite knas.
Har slarvat något äckligt med både mat och sömn och det fick jag igen för idag.
Blev en lektion i morse sen åkte jag hem för min kropp var slut, och huvudet värkte.
Sovit i tre timmar nu och det känns lite bättre, ska se till att få i mig lite mer mat nu också,
+ en kopp kaffe på det sen är det plugg igen.

Lämnade in EE eller skickade den rättare sagt till Tereses mail idag, känns lite jobbigt
för nu kan jag inte göra så mycket mer på den om hon inte upptäcker något major mistake
och ber mig rätta till det såklart. . gah </3 men skönt att slippa tänka på den iaf.

Ah, får se vad som händer idag mer än plugg, blir nog inte jättelivat, hoppas
komma lite piggare till skolan imorn iaf.

Sen måste jag säga att jag har blivit lite kär i Elvis. Har massa låtar med honom och de
som är långsamma är väl lite tråkiga men de med lite tempo i är ju fan guld.
Sen hörde jag "Twist and shout" med Beatles. . Det gav lite flashbacks måste jag säga
från inte alls långt tillbaka. .<3
Gah MUSIK <33

Nu ska jag fixa mat, kaffe och lite plugg.

Peace out !

"You look like an angel, walk like an angel, talk like an angel".


Kommentarer
Postat av: Jennica

Emelie, vad läskigt! Haha den senaste veckan har jag också fått ett uppvaknande när det gälle rhur bra Elvis är! Trodde jag fick tag på ett samlingsalbum igår, men det visade sig vara 50 stycken hela album!:D:D:D

2007-12-11 @ 16:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0