And they said: Dude, you're never gonna get that girl.

McFly är kärlek, deras låtar är så sköna man de borde göra nya nu så jag har fler att lyssna sönder ;D
Skrev ingen blogg igår så får väl göra det för igår och idag nu ist.
Igår klev jag upp 2 timmar senare än jag tänkt typ, skulle gått upp 7:30, så då hade jag helt plötsligt 2 timmar mindre tid att plugga och då fick jag ångest. Gaaah jävla IB. Men i alla fall, sen var jag stressad för jag behövde städa (vilket jag inte hade behövt egentligen visade det sig) men pappa blev glad ändå, så det var ju postivit och det var ganska stökigt och dammigt såå . . But still.
Det var tråk att det inte blev som jag tänkt mig igår men det kommer fler dagar, right ? 
Hmm sen drog jag iväg på träning, kom iväg lite sent så bytte om hemma och när jag kom upp till hallen står allt folk utanför så jag trodde vi skulle på promoenad eller nåt XD men det visade sig att de behövde ha dit någon med rätt nyckel för vi kom inte in så vi stod där ett tag och snackade, typ 20 över 17 (träningen skulle börjat kl 17) så kom det en snubbe och öppnade så vi gick in. Mitt lår är sepe så jag kunde inte göra så mycket igår heller men vi hade ganska kort träning för det visade sig att det skulle komma ett par instruktörer från "Svenssons" gym och kör body balance med oss. Det var tydligen väldigt bra för fotbollsspelare eftersom vi blir så stela i höfter och annat. Det var jobbigt faktiskt, men redigt kul att testa något nytt och det höll på i ca en timma (borde tillägga att avslappningen de sista 5-10 minutrarna var de bästa (A) ) så vi slutade träningen 10 i 8, det var lite stressigt för vi skulle iväg på fest så jag sprang hela vägen hem efter träningen och aa, blev otroligt nog klar på 40 minuter eller något.
Sen åkte vi iväg och kom lite sent men det gjorde  visst inte så mycket för folket hade typ precis kommit, det var ganska soft men värsta osocialt för folk satt vid bord hela tiden men men.
Träffade jönköping, jennica, karin & hanna ifrån klassen igår och och det var kul, har inte sett dem på hela lovet ^^
Sen lite innan 12 drog jag, hanna och nina till stan, vi fick skjuts av jennicas pappa och han var värsta trevlig <3
Vi följde hanna till krokshallstorget för hennes pappa skulle hämta henne och han var också värsta trevlig <3
Sen tänkte jag och nina att vi skulle gå genom stan mot busstorget då när vi går förbi swing får vi se karin gå ut precis så då gick vi fram och hälsade på henne ;D Och ja, lipfinity är vetenskapligt bevisat att inte kleta av sig, hon blev lycklig när hon kom fram till det XD Sen hoppades jag på att träffa as men så vart det inte. Hon ringde iaf ett par gånger eller om det var en gång, jag minns inte, men hon är mes!!

Aja idag ställde jag klockan på 8:30 men kom upp 9:50 typ, fast idag kändes det inte liiika jobbigt att sova lite längre, jag har typ lite koll på min Extended Essay nu men det känns som att allt är bullshit men 600 ord till och jag är på 3500 ords gränsen och det känns bra, det finns en dag imorgon också, fast då kommer jag iofs inte få så mycket gjort. Men men, ska försökta studa lite innan jag och nino ska ner till knalle vid 1 tiden och kolla lite saker, sen blir det hem och typ äta och sånt innan Nina, Jennie, Bengi och Linda kommer för att typ käka och göra sig iordning här för halloween festen ikväll. Det blir nog grymt kul skulle jag tro :D Skulle vara kul att eventuellt göra krogen-premiär inatt eftersom jag efter 12 slaget är myndig :D fatta vad kul att få spendera mina första timmar av födelsedagen med världens bästa jävla folk :D <3
Tänk om det ändå skulle slå in på 12 slaget, vågar man önska ?
Och du är den enda som fattar, haha :)
Iaf så ska jennie, linda och nina gå som dödsänglar och jag och bengi kör på piratstilen typ. Vet inte hur seriösa folk kommer vara med det här att klä ut sig men det är ju ändå det som är grejen så hoppas folk iaf har gjort något :P Det är nog iaf det som händer idag tror jag.

Corny, kunde inte svara igår som sagt för har inga cash på mobilen, men kommer eventuellt ha det idag och då kommer förhoppningsvis din bild komma fram ;D haha can't wait to see it typ :D Bilddagboken nästa sen ;)
Sen tycker jag att du borde ha ringt! ^^ "Men våga det!"

Nej nu är det nog dags att få något gjort.

Peace out !

"Stuck here with things that I wanna say, but you're a million miles away"


Kommentarer
Postat av: Hanna

Han tyckte ni var värsta trevliga också ;)

2007-11-04 @ 22:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0