From the first time I pressed my lips against yours.

Igår var det krogen premiär med folket. Jag, Linn och Nina var här efter vår träning så vi drack och tjötade lite till kvart i elva, då skulle vi ta bussen ner mot stan och möta Linda där kvart över. Utanför swing träffade jag mannen så hon var med ett tag innan hon skulle gå och skaffa snus -_- ^^ Men det var trevligt, sen stod vi kvar och väntade på resten av allt folk som skulle med in. Väl inne var det ganska trevlig och deras lakrits shots var: <3
Sen blev det lite dans och så tog Klas mitt nummer XD haha han verkade trevlig iaf ^^
Snackade med Corny i tele ett tag också inne på swing, det var trevligt :D
Sen kom evve och satte sig, visste inte ens att hon skulle vara där :D haha hon är skön!
Vid typ halv två eller vad klockan var skulle vi dra typ, så jag och Linn åkte hem till mig men ringde corny igen så stod utanför och pratade med henne i typ 25 minuter innan jag och Linnilajnen drog in och sov.

image16
Jo, visst minns jag.

Idag så har det inte hänt så jäkla mycket, följde med linn ner till bussen och sen tog jag en promenad hem ifrån stan, det var soft att lyssna på musik och bara gå och tänka själv<3
Jag lyckas alltid hamna i massa krångel jämt, vad gör jag egentligen ?
Gosh . .

 image17
Men hur hanteras kärlek i en dålig konjuktur?


Dags att läsa "Dvärgen" nu, sen kommer det folk.
Jag är trött. Gaah </3

Peace out!

"I'm loosing my mind."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0