I did you wrong. I admit I did.

I know some people search the world
To find something like what we have
I know people will try, try to divide something so real
So till the end of time I'm telling you there is no one.


Gah den låten alltså. Jag borde inte lyssna på den nästan <3
Helt galet.
Vad jag drogar mig själv med just nu:

Tess - Breathless
Leona Lewis - Bleeding Love
Alicia Keys - No one
Chris Brown - I Wanna Be
Dj Zitkus - Dancing In The Dark
Annie - Heartbeat (? lixx)
Razah - Rain


Typ kärleksskit alltihop men ^^

Drar dagen lite snabbt.
Gick upp tidigt och var faktiskt utvilad trots att jag sov så lite och faktiskt hade svårt för at somna efter mannens heta sms XD hahaha. Yeye.
Drog till skolan i tid och träffade bengibejb och taili på bussen. Bengi är bäst btw :D
Och vi borde gått av bussen pga övervikt och att den därför pep!
Sen träffade jag Sama-e-e-e-e-e-eehhh på torget och gick med henne till skolan.
Började med svenska och behövde inte säga ett ord under hela lektionen :D <3
Sen hade jag rast fram till engelskan och då umgicks jag mycket med min man, sen gick hon.
Sen umgicks jag med jenno och gänget, och efter maten skulle hon till laila då får jag ett telesamtal
(från min man) som undrar om jag kan ta en geografi bok och ge till ingemar nästa gång jag träffar honom. .
dålig ursäkt för att ses men okej då ;) haha så satt och snackade lite med henne medans jenno pratade
med laila.

- Spydde jag på dig ?
- Nej, bara lite.

haha <33333

Aja sen hade jag engelska och den gick långsamt men behövde inte säga ett ord där heller <3
Gah, stannade kvar en timma sen med nino, gunnel och jenno i musiksalen för nino och jenno skulle öva på sången de skulle sjunga imorn. Dem sjunger bra och jag vill också kunna <3333
Men jag plinkade lite på en gitarr och sen dorg jag hem. Såg corny vid skåpen så hälsade snabbt på henne
och sen åkte jag hem. Har pratat med min man sen dess , GAH fan vad jag pratar med dig ! No life (A)
Och nu ska jag sova snart tror jag, imorn blir det att råååstuda kemi. Inte kul men wtf.

Peace out!

"I wish I knew how to pretend that I didn't feel I thing about you."

Kommentarer
Postat av: Elin

är det något fel med att umgås med sin man? (A)

2007-11-28 @ 16:59:17
Postat av: Bengi

xD "Bengi är bäst btw :D" ^^

2007-11-30 @ 22:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0