I don't care what they say, I'm in love with you.

You must  forgive me . .

Inget jättespec som hänt idag även om dagen varit soft.
Har varit ledig för en gångs skull och ja jag går IB, då brukar lediga dagar inte existera ^^
Men snackade med min man lite innan jag drog ner till skolan för att studa lite,
gick någorlunda bra, sen kom corny och sa hej, sen pluggade jag igen, sen kom corny igen
och efter det försvann min koncentration för då började jag tänka på massa annat
och det borde jag försöka sluta med för jag gör det JÄMT. Gah jag orkar inte det mer,
det är bara jobbigt men wtf ^^ Är man född till att fundera så är man I guess.

Efter skolan drog jag till knalle för att möta bengi och tönt för vi skulle käka på sibylla,
det var soft och jag träffade min man igen, sen sussi och sandra som jag tror hon heter.
Hon tyckte att min keps var väldigt snygg (A) Tack :D <3
Aa, sen såg vi nino inne på gina och hon köpte en tröja, sen försvann hon när vi gick och
skulle ta ut pengar, eller jennie skulle. Sen tog vi bussen hem, och nu är jag här.
Jag borde plugga men nu tänker jag massa igen och då går det inte :P
Träning kl 5 också och imorn är det cup, jag är opepp men vafan, bara låret
håller så ska det väl kunna gå lite bra förhoppningsvis.




Dags att göra något annat ? Jao.

Peace out!

"Everytime I think of us, my eyes are filled with tears."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon heter jessica ;P

2007-11-23 @ 19:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0