Idag blir jag lite myndig.

Jo, i ca 13,5 timmar har jag kunnat göra vad jag vill lixx. . eller nästan.
Var på halloween fest igår och det var väldigt trevligt.
Fast först kom Jennie, Bengi, Linda och Nino hit så fixade vi oss iordning tillsammans och käkade lite innan vi skulle dra. Nino, Jennie och Linda skulle vara dödsänglar och jag och Bengi skulle vara pirater.
Satan, alla blev faktiskt riktigt bra :D Bilder dyker kanske upp här också sen när jag väl fått dem på oss allihopa, har inte så många just nu. Men vi drog iaf vid halv 8 så vi var framme vid lokalen typ 8. Jag tror det tog 1 timma eller något innan massa folk redan skulle känna på min mage XD Galet vad ett uppvikt linne kan göra, haha !
Idas (Jönköping) var bäst:

Jönköping: Åhå, får man känna eller?
Jag: Ja men självklart, anytime.
Jönköping: Ja man kan ju inte låta bli liksom.

Haha XD Sen var det en del som kände på dödsänglarnas hår, det kändes typ som sockervadd eller något pga den svarta sprayfärgen de hade i håret :P
Vid 12 slaget, strax innan vi gick så fick Bengi för sig att prata med Gunnel och helt plötsligt dör musiken och gunnel skriker att alla ska sjunga för mig. Det var pinsamt och jag ville dö ungefär, men fick en speciell födelsedagsdrink av gunnel och Lisa sen, den var redigt god :D mwihi !
Sen drog vi hemmåt och han som körde natt bussen var ju skönast :D haha !

Idag ska jag skriva klart två uppsatser men kommer typ folk hit vid 4 så det får bli lite nu innan och efter det. GAH ! Jag hatar IB. Och sen är det massa annan shit som ska göras klar. Skjut mig någon ? -_-
Men whatever, jag får väl vara glad för att jag får en utbildning över huvudtaget, det brukar låta så iaf ^^

image10image11
Dem bjuder jag på XD Jag & Bengi. <33
Har som sagt inga fler bilder just nu men dyker nog upp sen ^^

Peace out!

"I wish there was a way to get out of this"

Kommentarer
Postat av: josefin

Det var mkt trevligt igår. Hoppas uppsatserna går bra.

2007-11-04 @ 15:53:49
URL: http://josefinsamuelson.blogg.se
Postat av: Anonym

Du och jag

2007-11-05 @ 19:48:52
Postat av: Johanna

Between ;P haha så tyckte jag att jag ordnade det kanonbra så att alla sjöng för dig. Tack snälla bengi

2007-11-05 @ 19:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0