Love, sex and sunshine.

Sitter i WS med Hanna typ lite, och mannen sitter på andra sidan. Hon är kass.
Snus OCH tuggummi. Jävla diss men vad gör man ?
Bara att acceptera liksom ;)

Emelie är sämst och hon har inte mycket till liv, hennes liv består av PLUGGGGGGG
//Mannen!

OCH MANNEN KAN FORTF INTE MITT JÄVLA MOBILNUMMER OCH VI SKA VARA GIFTA.
SKILSMÄSSA IMORGON!

inte!!

JO DET BLIR DET ! DU TITTAR INTE PÅ MIG PÅ SAMMA SÄTT LÄNGRE </3 JAG TROR DU HAR HITTAT NÅGON ANNAN, NÅGON YNGRE.

går det att hitta ngn yngre??? :O

NEJ FÖR JAG ÄR 5 ÅR OCH PÖMSIG = SEXUELLT UTMATTAD.
vem har du haft sex med? :O

MINNS DU INTE ENS IGÅR KVÄLL ? DU SA ATT DET VAR SÅ FINT . .

det kan inte vart fint om jag inte kommer ihåg det? ;)

DITT AS . .

ä la du som e..

PUSS PÅ DIG.

X)

sen levde vi lyckliga i alla våra dagar XD

men nu kanske jag ska göra något vettigt med mitt liv och inte sitta med honom i ws.

Peace out !

"Gimme more."

Kommentarer
Postat av: cornelia

haha ni är fan störda båda två :P

2007-11-19 @ 12:14:43
URL: http://corneliaericsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0