Noone can love you more.

Måste börja med att skriva lite om lördagen, den var kul <3
Jag, Mattzzon, Bengi, Jennie och Nino skulle ner en stund på Mariedal cup sen kom linda lite senare, vi åkte vid 3 och drog hem vid 1 så det blev ganska länge. I början var det lite segt men sen vid 6 drog vi och åt för Friberg var hungrig. Det blev Borås Kebab och de har lätt stans godaste pommes <3 Och jävlar vad vi skrattade när vi åt. Galet hur kul det var där inne <3

NÖDUT<3

Sen drog vi tillbaka och Evve och Sandra satt typ med oss och sen kom Corny och hälsade lite, jag hoppasdes nästan på att hon skulle smitta mig lite eftersom hon var sjuk, men det blev inte så, jag var nog immun mot hennes baciller -_- Mattzzon's också så jag blev nog inte sjuk ändå . .
Skönaste på kvällen var ändå samtalen som jag och Mattzzon hade.
Han bad mig att räkna upp massa olika ord för "snopp" och jag kunde faktiskt några fast han var master på det XD
Sen kom vi in på massa annat och tillslut så sa han "murra" i varje mening han sa till mig ungefär XD
Det var sepe men han är bästaste i världen <3
Dessutom är han min pojkveenn nu också, vi blev ihop idag när han frågade chans <3
Och Mattzzon, jo jag är ärlig när jag säger att du alltid får mig på topp humör :D<333

Och så vidare till idag:

Hade soft dag igen och slutade 12:20, hade i princip EN riktig lektion.
Kom hem typ lite senare för jag, nina och thess skulle kolla upp vår study som vi ska använda oss av i psykologin och vi tror att det löste sig iaf, eller vi fick lite papper så det är bara att hoppas på att det är rätt nu men det ska det vara (A)

Håller på med min Planning A nu som jag ska göra i kemi, sen måste jag göra engelska.
Jag önskar bara att min motivation jag hade igår kunde komma tillbaka, just nu har jag suttit som apatisk i 30 minuter ungefär, bara för jag har något annat/någon annan i tankarna.

"Du ser ju inte själv hur galet bra du är.
Du förstår inte att allt annat inte är av betydelse.
Allt borde vara solklart men det är kanske bara
för att jag själv vet vad jag menar men inte du.
Just nu är allt bara fukked up, och det är inte så
konstigt, men du är det enda omkring mig som
inte är det. 
Att du inte gillar linjer, inte gungor, inte vinden,
inte de där enorma streckgubbarna o.s.v
Att du typ inte röker mer,
att dina ögon blir sådär små när
du ler, hur du får mig att dö inombords <3 . .
Det gör dig bara mer speciell i mina ögon.
Du är för bra för mig. ."


Moving on . . Jag har hittat lite ny bra musik, det känns väldigt bra.
Jag vill ut på promenad också men. .
. . .
Gah, vad gör du med mig lixx ?

Peace Out!

"Du har mig alla gånger om."

Kommentarer
Postat av: Bengi

NÖDUT

2007-11-13 @ 14:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0