Not seeing that loving you, is what I was trying to do.

Gah dagen har fasen varit lite konstig samtidigt som den varit helt jäkla bra.
Började 8:00 - 9:20 med geografi. Den gick helt okej men vi kunde haft chansen att sluta 9:00 alltså tjugo minuter tidigare om inte någon jämt ska hålla på att tala om sånt, varje gång med ! Palla sånt !
Whatevs. Sen hade jag rast till lixx kvart över två (trodde jag) så jag satt i bibblan i princip hela tiden.
Mannen satt där också på morgonen men då vågade hon typ inte komma bort eller något och så skulle hon prova studentmössa så . .
Trodde inte hon skulle våga komma senare heller men hon satt fan vid vårat bord hela tiden :D
Snäll var hon också så jag fick låna hennes matkort så jag skulle slippa gå och hämta mitt.
Sen kom Lil' C tillbaka till skolan och joinade oss, dubbelt så trevligt med andra ord.
De är förövrigt störda men gah, man kan inte annat än älska dem lixx :D haha.
Sen skulle jag iaf dra och ha utvecklingssamtal kvart över två, vilket jag var helt säker på men då kom felix samtidigt och sa att han skulle ha då, så vi gick upp båda två och nej, felix skulle ha kvart i och jag skulle haft kl 2 så båda var ganska sena XD men jag erbjöd mig att vänta så jag drog ner och provade ut mössa sålänge. Det gick sådär fort så jag bestämde mig för att dra till bibblan igen och se om M&Lil' C var kvar men mötte dem på skolgården och nej, jag såg dig inte alls ;)
Drog upp och väntade utanför salen där jag skulle ha mitt samtal men då kom C&M igen (!) och höll mig sällskap.
Clara kom och undrade om jag skulle in i klassrummet sen för hon skulle behöva prata med Carin om sin EE så jag sa att hon kunde gå in före eftersom hon inte hade tid senare så det dröjde ännu längre innan jag fick komma in men när jag väl gjorde det var jag nästan och snackade i en halvtimma XD Jag lyckas alltid prata om massa annat med mina lärare så det drar ut på tiden.
C skickade typ 10 totalt onödiga sms när jag satt där inne precis innan jag skulle gå ut och nog fan var det kul att se att de satt kvar utanför när jag kom ut :D Hade följe med dem sen till bussen och de skulle till knalle, bussresan var guld XD <3

image12image14

Kom hem och skrev min planning A som ska in imorn sen drog jag till bror och firade honom för att han fyllt år.
Missade promenad med elin och film på tattarholmen men . . Jag hoppas möjligheten finns snart igen (A)
Btw skrev inte blogg igår men det var softast, var hos Lil' C från typ kvart över 5 till 9 och tiden gick så jäkla fort, men så jäkla bra var det :D Sladden typ<3 XD
Btw så har jag försökt knäcka mina tummar idag men det har inte gått så jäkla bra ;)

image15

Aja nu ska jag typ lägga mig för jag måste sova, är totalt slut !
Gaah, lyssna lite på musik också kanske. Helt galet vad bra min musik är atm !
Men men, uppdaterar väl imorn eller nåt.

Peace out!

"I just want you close, where you can stay forever"

Kommentarer
Postat av: Lil' C ?

haha underbaraste dagen igår och idag ju! gaah.. me like

2007-11-14 @ 22:17:14
Postat av: Ida

Okej, pinsamt, pinsamt. Har inte läst hela ditt inlägg, men det är väl inte jag som sitter på bilden jämte corny? antar att det ät johanna(hon hette så va?) men fan vad likt det var mig!!

2007-11-15 @ 21:08:17
URL: http://idagunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0