Now's the right time to say goodbye.

Min dag har faktiskt varit helt jäkla bra.
Eller jag vaknade iofs typ kvart-tjugo över 7, vilket inte vad jättebra eftersom jag brukar ta bussen typ kvar över annars så jag hann bara fixa håret idag lite i princip, sen vart jga tvungen att gå ut och tog bussen som gick 37 eller något så hann preciis till skolan, kom in i geografi salen kl 8 prick och den lektionen gick bra, fick bara en fråga men det var bara om det han gått igenom var okej ;D Så den tog jag mig igenom.

Efter det hade jag lite brått för skulle upp till Corny som var sjuk, men skulle fixa överraskning först (A)
Alla sjuka barn behöver uppmärksamhet har jag hört, men först var jag en bit från city för nina ksulle på bussen så jag gick till videomix för att se om de hade Ben&Jerry's glass med brownie i där, men de öppnade tio så då hann jag gå tillbaka till city (igen!) innan, kollade där men de hade inte den smaken så då gick jag till videomix (igen!) men de hade inte heller den så jag tog en med toffee crunch eller vad den hette. Kom på bussen till slut och åkte upp till henne så vi satt och åt glass lite i hennes studentrum och snackade, det var mys. Sen efter typ 50 minuter eller vad det var så skulle vi ta bussen ner igen, hon skulle typ äta på skolan XD så hon ställde in glassen och så drog vi. Jävla flyt hade vi med bussen XD haha!
Sen drog vi till ws och då kom mannen förbi lite, sen gick vi vidare och jennica och vix var med. Drog till bibblan och efter det skulle vi äta. Corny skulle vara jättebra på franska !

Efter maten hade jag rast, då vart jag på pisshumör ett tag och kom fram till massa saker. Men ändå vettiga saker fast jag är så jävla svag. Gah. Jag vill men ändå inte. Det går inte lixx.
Det var perfekt just då men hur länge lever man på 4 sekunder som var bäst ?
Nej, precis.

Drog och hade matte och chillade typ hela lektionen. Frågade Lars om jag fick använda mitt sätt att räkna på exams om det skulle komma upp en sån fråga för jag hittade en annan lösning än den som stod i facit men det var tydligen helt okej ^^ Jennicas var bäst när hon såg att jag itne jobbade:

Jennica: Har du gjort klart allt? :O
Jag: Ja men gjorde lite innan också.
Jennica: Du är så smart så det är skrämmande.

Något i den stilen XD
Sen sista lektionen var psykologi med Zorica, satan vad bra hon är !
Den lektionen var givande och gik fort för en gångs skull så det var hel nice.
Sen drog jag och pappa och skulle se om jag kunde byta ringen jag fått men den fanns inte i min storlek så jag fick ett armband, eller valde ett själv som jag vart väldigt nöjd med :D Det passar resten av det jag har på min arm just nu XD

Ska börja på mitt engelska tal, eller min presentation jag ska ha på fredag, måste försöka få klart den nu och det borde jag få på ca 2 timmar :) Joy? Naej . .

Fick sötaste smset med:
"Tänk hon/han som skulle få
dig liksom.. Lyckliga jävel! Pusss"

Haha det och morgonen gjorde min dag :D

Men plugg nu ofc !

Peace out!

"This is where our story ends"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0