Oh, you still leave me breathless.

Andra inlägget för idag men behövde göra något totalt onödigt kände jag.


tycker du att:
det borde vara lag på att vara snygg?
HAHAHA ursäkta ? XD
Hitler var en bra människa? Tss, ingenstans.
Pridefestivalen är bra? Ja.
krig är bra för världen? Ingenstans.
Britney Spears kan sjunga? "Gimme more" är äckligt bra iaf <3
livet är underbart? Det blir vad man gör det till och jo, mitt är nog det just nu.

anser du dig själv vara snygg: Jag är nöjd, anser jag mig vara snygg då ?
vem är snyggast:  -
du kär nu: Naej.
är du svårflörtad: Jag har hört att jag är svår ;)
tre fördelar med dig: Jag är snäll, dömer inte folk direkt och så kan man lita på mig lixx.
tre nackdelar: Jag driver för mycket med folk ibland (?), är seg på att ta tag i saker & är too much of a drama queen

vad är det för dag idag: söndag </3
Känner du dig älskad: Ja.
har du en pojkvän/flickvän: Nej men . . Sånt kan man ändra på.
lakrits eller choklad:  MEN LAKRITS <3
tjejer eller killar:  Båda ?
är du dum i huvudet: Som oftast


[ ] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det.
[ ] Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang.
[x] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor.
[ ] Jag ser på nyheterna.
[x] Jag dödar inte insekter.
[ ] Jag svär ofta.
[x] Jag sjunger i duschen.
[/] Jag är en morgonperson.
[ ] Jag betalade för min rington.
[x] Jag är petig med grammatik.
[/] Jag är en sportfanatiker.
[x] Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar.
[x] Jag är bra på att baka.
[x] Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå.
[x] Jag skulle kunna ha pyjamas på mig till skolan.
[x] Jag vet hur man skjuter.
[ ] Jag är kär i kärleken.
[x] Jag skrattar åt mina egna skämt.
[ ] Jag äter snabbmat varje vecka.
[/] Jag är bra på matematik.
[x] Jag tror på spöken.
[/] Jag är online 24/7 på msn, även som "Borta"
[?] Jag har inte lämnat in arbeten och ändå fått mvg i en kurs.
[x] Jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet.
[ ] Jag är väldigt kittlig.
[ ] Jag älskar mörk choklad.
[ ] Jag spelar dataspel och/eller Playstation-spel.
[x] Jag är bra på att minnas ansikten.
[ ] Jag är bra på att minnas namn.
[/] Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv.


Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
 Ja men absolut.
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren lätt.
Brukar du sjunga i duschen? Jaa. . (A)
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Fotboll.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut.
Tänker du mycket på ditt utseende? Inte överdrivet.
Vad får dig att slappna av? Ett gäng med schyssta människor
Är du mörkrädd? Jo en del.
Bär du glasögon eller kontaktlinser? Linser.
Vilken färg är snyggast? Blå, Orange, Brun och Svart
Tycker du matte är svårt? Inte så, alltså. . Inget är svårt när man lärt sig det ?
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Naej ?
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Runt 9.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Mig själv, anser att andra inte borde behöva lyssna på det ^^
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Nej ? Det är väl upp till var och en typ.
Hur många gånger har du fuskat på ett prov? Aldrig.
Bor du utomlands? Nei, Sverige <3
Har du piercing? Aa om öronen räknas, men vill ha i läppen.
Vart skulle du helst vilja ha piercing? Haha som sagt ^
Bråkar du och dina syskon ofta? Nepp.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? För många.
Läser du ofta böcker? Går man IB har man alltid ett par böcker igång.
Vad föredrar du för sorts filmer? Skräck och kärleksfilmer. Löjliga tonårsfilmer är rätt soft ibland med.
Vad slösar du mest pengar på? Mobilen (A)
Vill du gifta dig? Jo. kanske.
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma? Nej.
Vilka djur är du mest rädd för? Äckel spindlar.
Vilken musikstil tycker du bäst om? Lite blandat men mest Trance och Dacne + Hardcore.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Helbra.
Hur vig är du? Jag tror inte jag är vig någonstans ibland XD
Vad dricker du helst när du är törstig? Läsk.
Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry´s <333
Vilket kaffe sörplar du helst? Lite olika.
Vilket mobilmärke föredrar du? Sony Ericsson.
Vad har du för personlighet? Glad, positiv och skämtsam tror jag.
Har du varit deprimerad? IB !?
Tror du på livslång kärlek? Jo det finns nog.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Lätt, typ kung fu eller nåt.
Har du tandläkarskräck? Nej
Vad heter du i mellannamn? Monica
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Båda.
Var är du född? Borås
Vilken ögonfärg har du? Blåa
Vilken hårfärg har du naturellt? Brun
Biter du på naglarna? Ja tyvär.
Är du beroende av något? Mobilen och musik.
Hur ofta motionerar du? Ganska ofta men snart blir det mer.
Svart eller vitt? Beror på vad det gäller.
Homo eller hetero? Vilket som.
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Jag vill kunna allting själv ^^
Är du svartsjuk? Ja, ibland.
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? Absolut.
Vad har du för mobiltelefon? Sony Ericsson
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Plugga.
.

Peace out.

"Bara du kan bemöta mina känslor."


Kommentarer
Postat av: blommaland

åh en lista...det är snart dags för mig att göra en ny parodi på en sådan. I never fake sarcasm.

2007-11-25 @ 16:21:45
URL: http://blommaland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0