They call it, we call it, you call it, I call it; love.

Dagen har varit soft.
Började senare idag eftersom svenskan & tok:en var inställda pga att vi var i gbg hela dagen igår med klassen.
Lyckad dag måste jag säga, först var vi på universeum och jag lärde mig massa om regnskogen :D haha
sen hagabion och kollade någon fransk film som jag inte förstod syftet med men aa, sen efter det var det världskultur muséet eller vad det hette (gah, på att jag alltid säger fel) men you get it.
Hade inte varit på något av ställena innan så det var trevligt.
Jag var helt inne på att få äta subway så jag drog runt gänget för att hitta men sen så fick teresia höra att det fanns en i närheten av hagabio och då hade vi gått runt och kollat i typ 40 minuter redan i regnet (A) haha tack vare mig men satan vad det var värt det när vi väl var framme <3 jag är kär i subway!

Aa men har hur som helst bara haft kemi och matte idag så det var soft.
Träffade lillsepe vid skåpen när jag precis kommit typ, det var trevligt as hell :D
Glömde låsa skåpet och kände mig dum, men den bjuder jag på.
Sen träffade jag min man. Fick låta fritidskort idag så det skulle ges tillbaka, tack igen :D
Haha sen blev jag inte av med henne på ett tag ;)
Sen träffade jag mia ett par gånger också :P

Matten var soft, då träffade jag jenno och lajnea :D:D<3

Hittade lite kläder att ha på lördag när det är krogen dags:
image20
Typ leggings och t-shirt (A) T-shirten borde varit några centimeter längre men det bjuder jag på ;)

Ta tag i pluggandet nu.

Peace out!

"I hate how much I love you. I can't stand how much I need you."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0