This I promise you.

Okej jag har seriösa koncentrationssvårigheter. Jag orkar inte skolan längre för jag får inte gjort något oavsett hur länge jag sitter med papprena framför mig. Det känns bara som att allt annat är så mycket mer väsentligt men nej, det är ju inte det egentligen.
Och imorn kommer vara sämsta dagen, iofs bra när den väl är över men wtf, muntlig presentation + feedback på extended. Mina nerver är döda imorn.
På kvällen är det träning och det blir jag mer frustrerad över eftersom det är något fel på mitt lår så jag kan inte träna fullt ut.
Så jävla bra kommer min morgondag vara ! Oh yes.

Nu ska jag iaf försöka skriva klart min engelska presentation, vilken förövrigt kommer vara totalt kass, sen vid halv 6 ska jag på Borås Gif's avslutning på torget, då får jag träffa laget <3 och förhoppningsvis mina småbrudar :D <3 Jag behöver massa kramar <3

Det bästa vore helt klart om du försvann ur mitt huvud,
då skulle allt bli så mycket enklare.
Däremot skulle jag förmodligen må sämre,
men sånt går ju över ganska fort vad jag vet.

Och gah, jag får världens gulligaste sms jämt.
Känn dig träffad typ ^^ Haha !
Hur kan man inte låta bli att bli glad liksom :D:D

Plugg nu.

Peace Out!

"People just do not say what they mean".

Kommentarer
Postat av: mannen

"People just do not say what they mean".

jag trodde alla sa saker som dom menade hela tiden..?? jag säger enbart saker jag menar... haha

2007-11-12 @ 10:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0