To brighten up my life.

Underbaraste dagen idag. Drog med mina brudar: Tönt, Bengi och Lindow till Gbg för att shoppa och glida runt lite.
Kom dit typ 11:30 tror jag och stannade till 17:20. Satan, alltid bli alla hungriga på vägen VARJE gång också så vi åt värsta tidigt på något kebabställe, det var gott btw, godaste prommes, men har ätit hamburgare 3 dagar i rad nu jävla flöt man känner sig -_- men man lever bara en gång, right ?
Ah det vart kul på stationen sen:

Stackarna fick springa.
Jennie: Filmar du.
Emelie: Aaa . . Det ser jävla kul ut.

Men ja vi fick ju testa på det lixx ;) haha<3
Men innan vi drog hem kom nina in till stan i typ en timma så jag muckade lite med henne.
Sen träffade vi VIC och MALIN :D Malin ringde iofs efter att jag sagt åt johanna att fråga om hon fortf. var i gbg, så henne träffade vi men alltså, första gången vi någonsin är på Butterick's så träffar vi Vid där som förövrigt lixx inte skulle handla, men det var kul :D <3

.. ... ... ..

pallar inte skriva något spec men fan; MIA, CORNY och MANNEN MIN <3
Skönaste kvällen ju ;D <3 Puss på er !

Ska vara kvar lite på msn sen sova.

Peace out !

"You'll see it's not a dream"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackarna fick springa.
Jennie: Filmar du.
Emelie: Aaa . . Det ser jävla kul ut.

haha det var så jäkla roligt.. :P Tyvärr fick vi smaka på vår egen medicin senare ;P

2007-11-01 @ 20:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0