Vilken otur att hjärtat är förstört.

Ingen skola idag, vaknade med världens huvudvärk och min kropp är typ helt slut.
Men imorn blir det skola igen.

Sitter och skriverp å min uppsats som ska in imorn, iofs är det second draft men har inte gjort något på den sen first och det är inte så jäkla bra, blir att jobba as hell på den och sen måste jag göra kemi också.
Min lab igår fukkade jag upp totalt och måste typ skriva om min planning A eller nåt + skriva en planning B som kommer gå åt helvete eftersom jag i princip inte har någon data collection, men vad gör man ? Det är inte så att jag är ovan att misslyckas när det gäller kemin . .
GAH ! Orka allt just nu känns det som.

Pratade med bengibejb igår i typ 1,5 h, det behövdes <3 Allt bäst att prata med henne, du betyder så sjukt jävla mycket<3
Hon var uppenbarligen trött och kom fram till att hon borde vara någon grön liten snubbe i star wars som kan telepatera sig för att kolla i min garderob. . wtf ? typ :P

Ah det var som sagt det enda bra med gårdagen nästan, allt annat var bara massa tankar som störde min koncentration hela tiden och aah, jag vet att jag inte borde skriva det jag säger till dig. Jag står för det, men det känns bara bortkastat.
Någon sa åt mig igår att man typ får kämpa lite för det man vill ha, men palla.
Ähh jag bryr mig inte.

Can we try again to start
A new and lovely story that will
Shine a ray of light upon our hearts
And bring back long lost glory
Of how it used to be
Baby you and me
Convinced we were each others destiny

my heart cries out to you
you must forgive me
I've been dancing in the dark
and searching for a spark
a fire still burning
I believe we'll make it through
if you stand by me
we can weather any storm
and keep each other warm
as long as there's love

every time I think of us
my eyes are filled with tears
to think that I gave in to sweet temptation
his words like music to my ears
I hope it's not too late
that you still await
oh please tell me that you're still having faith


Dags att skriva vidare nu så jag får gjort allt jag måste få gjort -_-

Peace out!

"If I could, I'd turn back the hands of time"

Kommentarer
Postat av: Bengi

Du VET att du betyder lika MYCKET!!

2007-11-21 @ 17:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0