What if you're making me, all that I was meant to be ?

Gah, skönast att få sova ut för en gångs skull. Vaknade 11:45 och klev upp prick 12:00.
Såg att jag fått ett samtal och ett sms från min man inatt som jag tyvär inte kunde svara på så fick göra det några timmar senare. Men trevligt att "vakna med henne" XD haha.
Yes yes, drog upp och åt lite och nu ska jag plugga tänkte jag.

Gårdagen var bra. Efter knalle cup bestämde sig några ur laget för att komma hit och baka pepparkakor, och det gick väl bra. Blev lite mjöl och deg krig och lite annat (A) Senare på kvällen upptäckte vi att det kom snö så vi drog ut och hade lite snöbollskrig innan vi gick in och kollade film.

image18
Jag, Bengi, Nino & Tönt <33
Fler bilder finns på min bilddagbok.

Jaja, idag har jag massa skolarbete att försöka få klart så det är lika bra att börja.
Denna veckan blir nog helt okej på tal om ingenting.
Ingen lab, förhoppningsvis bilåkning på geografin, heldag i gbg på onsdag, krogen på torsdag (?)
Ja den blir nog bra. Puss på det.

Shadows fill an empty heart
As love is fading,
From all the things that we are
But are not saying.
Can we see beyond the scars
And make it to the dawn?


Change the colors of the sky.
And open up to
The ways you made me feel alive,
The ways I loved you.
For all the things that never died,
To make it through the night,
Love will find you.


The sun is breaking in your eyes
To start a new day.
This broken heart can still survive
With a touch of your grace.
Shadows fade into the light.
I am by your side,
Where love will find you.


What about now?
What about today?
What if you're making me all that I was meant to be?
What if our love, it never went away?
What if it's lost behind words we could never find?
Baby, before it's too late,
What about now?


Now that we're here,
Now that we've come this far,
Just hold on.
There is nothing to fear,
For I am right beside you.
For all my life,
I am yours.



Peace out !

"Baby . . before it's too late."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0