You came, and changed the way I feel.

Gah, gårdagen, vad säger man ? <3
Den började inte så bra, så jag går tillbaka lite till torsdagen.
Vi hade avslutning med klubben på kvällen och efter det gick jag hem, i regnet<3
Inte ofta jag går i regn och tycker om det men då var det bra.
När jag kom hem hade jag seriöst behövt jobba på min muntliga presentation
jag skulle ha i grupp på fredag eftermiddagen, men gjorde jag det ?
Nej, jag la mig i sängen och orkade inte kliva upp och efter kl 20 blev det värre,
det smset </3 Det löste sig iofs typ, eller nja, jo det gjorde det väl.
Fick kliva upp tidigt på fredag morgonen, vi hade sov morgon till 10 dock, men jag var uppe
kl 7:40 eller nåt för att skriva klart min presentation. Den blev okej och jag kände att jag hade
lite koll på vad jag skulle säga. Kommer till skolan och träffar AS lite innan jag ska
ha svenska, typiskt att jag inte hade hål till halv 12 (A) haha, lite kul var det att
du ändå kom så tidigt, spec när du är i tid och inte har lektion ;)
Svenskan gick bra, hann inte riktigt klart med det jag skulle, skrev massa sms med
min man, elin, och det var kul XD Skrev förresten med henne i torsdags natt? tror jag det var om
jag inte har helt fel. . ÖVERSKÖNAJÄVLAMÄNNISKAÄRDU !! :D haha.
Men iaf, så jag blev inte klar med svenskan men får läsa lite nu i helgen typ så det löser sig nog.
Efter det hade jag lunch och då sprang jag på mannen 2 ggr, och förlåt så mycket för att JAG
gick förbi bara, vi tar det nästa gång, måndag sa du, eller hur ? ;) haha.
Sen drog jag med Louise ut i regnet för hon skulle köpa lunch ist. Sen var det in i matsalen igen,
öva lite på muntliga och sen dra iväg och ha det. Jag blev 4e att få prata och det gick väl helt
okej, kunde gått bättre men kunde gått betydligt sämre också. Skulle visst ha deltagit lite mer
i diskussion fick jag veta (A) ovanligt? nej. Jag pratar aldrig typ ;D hähä
Men det gick bra typ och sen skulle jag få feedback på min EE och när vi går mot svenska institutionen
så springer jag  fram till fönstret  för att se snön<3 Vintermys nu ;D
EE gick också helt okej, final draft näsa gång äntligen så man slipper tänka på den.

Efter skolan så vart jag kvar lite med Hanna och Vix i typ 15 minuter och sen drog jag hem för att få
lägenhetsnyckeln av bror, och sen var det dags för träning. Jag kunde vara med i 40 minuter som vanligt sen gjorde mitt lår ont och jag börjar bli seriöst trött på det nu för jag vill kunna träna . . GAH !

Ungefär efter det började min kväll bli bra, då drog jag till bror och skulle kolla film. HAnna kom med bussen och gick för långt, men hon är lite blond i luggen så vi har överseende med det . . (A)
Jag kommer alltid tänka på massa jäkla linjer nu tack vare dig I guess, du är konstig ;)
Och ett tag dog jag nog, men det vet du!
Ah, sen följde jag henne till bussen vid typ 2, det var kallt för vi missade den som hon skulle på med typ 5 minuter, så vi stod ute i typ 20-25 minuter men det var lugnt ^^
Aaah, så min kväll blev bäst ändå trots allt skit på morgonen (A)

Idag ska jag med brudarna till Mariedal Cup, så skulle vi typ äta i stan först med eller nåt innan vi drar dit.
Ska se om Jenno är nå kry idag så hon kanske vill hänga med, hope so :)
Annars händer nog inte så jäkla mycket, men det är mer än tillräckligt att vara med gänget <3
Nu är det lite plugg som gäller, har massa att göra till tisdag så lika bra att sätta igång.
Och på måndag har jag softis dag igen, börjar 8:00-09:30 med svenska, har rast till 11:20 sen och från 11:20-12:20 har jag TOK, sen slutar jag :D Mwihi <333
Sen är det typ slut på härliga veckor för då kör engelskan igång som vanligt igen men man ska inte klaga :)

Aja, puss på det iaf.

Peace Out! 

"Vågar du så vågar jag<3"

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gangi

2007-11-11 @ 14:20:44
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se
Postat av: c

vintermys

2007-11-14 @ 09:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0