You wanna feel me over you.

Ja, tänkte dra ett lite mer seriöst inlägg än innan (A)
Har väl inte extremt mycket att säga som är intressant men måste skriva lite innan jag pluggar <3

Efter Ws drog jag med Jenno och käkade, skulle bara ner till Ws och höra först om Linn skulle med men det skulle hon inte, skulle egentligen hälsat på corny samtidigt men det blev inte så :/
Drog iaf och åt sen efter det vart jag sugen på kaffe så jag, jenno och lajnea drog till pressbyrån och sen satte vi oss vid borden utanför aulan och snackade lite, hade rätt lång rast lixx ;)
Vid typ halv får jag ett sms från Corny och hon typ har bråttom och skulle typ hinna äta på en kvart innan hon börjar så hon undrade om jag kunde hänga på och självklart ställer man upp ^^
Satt där ett tag och efter vi gått därifrån så var det dags för engelska -_-
Rätt chill lektion faktiskt :)
Gah, fick ett sms med. Hade inte tänkt så mycket på det innan då, men när jag väl tänkte tillbaka så . . :) haha!
Sen slutade jag 14:35, hade lovat att vänta på Corny till typ 15:30 när hon slutade så jag träffade mannen vid mina skåp igen och hon hade inte åkt hem, jävla stud ;) så umgicks med henne lite, alltid jävla nice :D Jag svansade i skolan lite innan vi drog till bibblan, satt där ett tag sen när hon gick kom lajnea strax efteråt och vi pratade lite om the future, det var väldigt trevligt :D <33
Sen kom lillen och då skulle vi gå.
Fick följa med henne in på city och handla, det tog jävla tid för city är litet </3
Gick med henne till busstorget så hon skulle komma hem ordentligt XD
Tog bussen till knalle sen och köpte B&J's glass <3 De hade inte brownie så det fick bli cookie dough igen, men den är typ näst godast så det var lugnt :P
Ska sätta mig och plugga MASSA nu och ikväll ska jag faktiskt få gjort något. Yes yes.

2 veckor . .
Alltså varför tänker jag så mycket ?
Det är bara jobbigt ändå, jag borde inte göra det.
Jag är fullt medveten om det men varför är det så
att när något bra väl händer så borde man glömma. .
Ska det vara så lixx ?
Nej, det borde inte det iaf . .
Galet hur mycket den stunden sitter fast på insidan,
överallt på insidan.
Varje låt, var tionde minut, varje tanke, varje kväll . .
Minns du sandwallstorget, hur hon kom fram och frågade
om cigg? Hur vi pratade om massa saker?
Hur du sa att jag behövde ändra uppfattning
om en del saker? Varje gång känns likadan,
hur man än gör så leder det till problem.
Jag står fast vid min uppfattning. . :)
Lätt & enkelt.


Peace out!

"Don't need no more time to think about if I wanna be with you"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och inget om att du åkte buss med mig idag -_-

2007-11-19 @ 19:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0