Your arms are my castle, your heart is my sky.

Vad ska jag säga lixx ?
Jävla dag till att vara underbar. Först sov jag typ 1,5 h längre för jag tyckte att jag borde få sova någon dag.
Sen skulle jag iväg typ på förmiddagen men vart lite senare, whatevs känner jag nu efteråt. .
Det blev istället ett par timmar längre än jag tänkte mig ^^
Och sen att sitta och frysa var ändå bara underbart, okej jag hade jacka men . .
Gah, galet lixx och ändå sitter jag och är helt caught up i mina tankar för
det är fel, det känns fel också.
Jag vet inte längre. Men "skylten" stämmer och så mycket vet jag.

Måste skriva klart min EE imorn bitti eftersom jag uppenbarligen har planer för
imorgon förmiddag också, sen på kvällen är det fekke typ.
Gah, jag är trött as hell och borde sova.
Blir inge långt inlägg för är alldeles för seg för det.

Peace out.

"Oh you leave me breathless"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0