You're watching every inch of me.

Gah jäkla helg typ. Jag är helt slut.
Jag har sovit 11 timmar på 3 dygn, bra!
Men roligaste helgen på länge ändå faktiskt ^^
Idag var det att gå upp typ kl 6 för småtjejerna skulle ha cup ute i Sandared och eftersom vi är med och tränar dem så hänge vi givetvis med, var där fram till kl 3 ungefär sen åkte vi hemmåt.
Tjejerna var lätt bäst och de äger mitt hjärta 1000 ggr om <3
Elvira (en av tjejerna, hon är 9 tror jag) var så skön XD

Gunnel: Vi ska vinna, vi ska vinna . . (Sjunger lite sludddrigt)
Jag: Gunnel sjunger du snapsvisor nu?
Elvira: Är du full?
Gunnel: Nej haha.
. . .
Gunnel: Men jag kan väl ta någon (Till mig om snapsvisa)
Elvira: Är du fullekärring?

haha XD

Aja igår så var "familjerna" här och åt och jag och Fredrik och Gunnel satt först och kollade på fjortis tema kvällen som var på 2an och sen kolalde vi liiiite på "The good girl" och sen slog vi över igen och kollade på "En kärlekshistoria". Den var rätt söt men Fredrik kom typ fram till att de inte sa så mycket och jag trodde att alla repliker får plats på ett par a4 sidor XD Men men, sen ringde Corny 2 ggr under kvällen, eller typ någon mer gång men då kunde jag inte svara och då var jag helt plötsligt "Jävla fucker" hhahahah! Det var bästa smset XD
Men men det var jävla trevligt !

Nu sitter jag och snackar med min man som vanligt på msn. Uppenbarligen har hon inte mer till liv så jag gör det för att vara snäll . . (A) hahahah
Nej men det är trevligt, klart jag fick inte ligga kvar i sängen när jag i princip sov men om läget varit annat så fan.
Men spotta ut snuset och tuggummit då så får vi se, du kan ju höra dig för först ;D

Ska typ sova snart nu, är helt jäkla slut och imorn kommer det kännas konstigt att ha engelska igen som vanligt, slutar därför typ 14:30 eller nåt ? Whatevs, har soft dag ändå.

Peace out!

"I make you screaming for more"

Kommentarer
Postat av: Nina

Elvira är så söööt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0