And I was right again.

Borde egentligen inte skriva blogg nu, dels för att jag har bråttom till skolan för att läsa Hamlet,
och för att jag har tolat jävla noll att skriva.
Jag är trött på allt som har med skolan och göra just nu, jag vill inte gå dit,
och idag har jag min engelska oral, känns kass. Vet inte ens om jag är nervös inför den
för min kropp pallar inte det. Jag skakar jämt jättemycket, vad händer lixx ?
Igår kväll var skönt, jag slapp tänka på allt under bandy tiden, underbart var det och tack för
det allihopa som var med <3 Sen vet jag inte vad som hände . .
Nej, just nu pallar inte jag eller min kropp något, det blir för mycket ibland. . Ja till och med för mig,
och det är inte ofta, som tur är finns det något jävla bra med skolan:

image1image2image4

Seriöst, vad skulle jag göra utan er ? Gosh, ni äger hela mig :)

Ett till onödigt inlägg men jag var tvungen att få ur mig lite av allt iaf.
Det . . Ja jag drar till skolan strax.

Peace Out!

"Men är det så konstigt att man är skeptisk ?"

Kommentarer
Postat av: Jennica

You know that if you ever need to talk, så är jag heeelt till ditt förfogande. Whatever it may be. Kram.

2007-10-12 @ 07:27:18
URL: http://spinawebofsound.blogspot.com
Postat av: Lil'Emo

Aw söte

2007-10-12 @ 13:47:49
URL: http://www.lilemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0