And I'm alone once again.

 Hur gammal är du om fem år?

22 

 Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

Alltså, igår får jag ta, och då var det ju lätt Jenno ;) 

 Hur lång är du?

169 ungefär.
 Vilken är den senaste filmen du sett?

Hmm, det måste vara min ronny och ragge dvd (A).  

 Vem ringde du senast?

AAAAS men hon dissade.

 Vem ringde dig senast?

Lille far.

 Hur löd det senaste sms:et du fick?

"Antagligen :) sov så gott. Pusspuss"

 Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Alltså. . Sms sen beror det iofs på vem man pratar med. 

 Är dina föräldrar gifta eller skilda?

Skilda.

 När såg du senast din mamma?

Det var 3 veckor sedan tror jag så det var nyligen :)

 Vilken ögonfärg har du?

Blå.

 När vaknade du i dag?

08:30 (väckarklocka)
 Vilken är din favoritjulsång?

"Last Christmas" av Wham tror jag det är. 

Vilken är din favoritplats?

De flesta platser utomhus <3

 Vilken plats föredrar du minst?
Skolan ? 

 Var tror du att du befinner dig om tio år?

Jag är förmodligen i Borås, om jag inte valt att studera vidare och sen jobbar temporärt i något annat land, men annars i Sverige och lever precis som jag vill göra.

 Vad skrämde dig om natten som barn?

Mardrömar tror jag, och att ens vakna i natten när det var mörkt. . *vara mörkrädd* :$ 

 Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Jaa, det var nog på msn igår antar jag ^^

 Hur stor är din säng?

En, för mig, breed bäddsoffa. Jag behöver mycket utrymme XD 

 Har du stationär eller bärbar dator?

Stationär.
 Sover du med eller utan kläder på dig?

Shorts och t-shirt. 
Hur många kuddar har du i sängen?

Två styck.

 Hur många landskap har du bott i?

Ett om man tänker bosatt under en längre tid annars är det ju betydligt fler ^^.

 Vilka städer har du bott i?

Borås <3.
 Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

Skoooooooooor <3. 
Är du social?

Ja med rätt människor så är jag ibland farligt social ;D

 Vilken är din favoritglass?

Ben & Jerry's <3.

 Tycker du om att mysa/kela?

Men ofcourse ! 

Vem är den roligaste människan du känner?

Lätt Patrik, han är så jävla skön..

Sover du med gosedjur?

Ja . . :$.

Flirtar du mycket?

Nej det gör jag nog inte, om inte folk uppfattar mig på fel sätt vill säga.



Höger- eller vänsterhänt:
Höger.
Humör just nu: 
Typ fundersam.
Favoritgodis:
Äter inte godis för tillfället men annars lakrits <3
Är det nåt du absolut inte äter:
Ärtsoppa, bönor av alla slag, lever, blodpudding, + massa mer
Kläder just nu:
T-shirt och mjukisbyxor.
Musik just nu: 
Tess - Breathless.
Vad sa du senast: 
Men as. 
Sommarplaner: 
Njuta av att skolan är slut, dra iväg med några kompisar, testa massa nya saker jag inte hunnit, hänga med alla jag älskar <3333
Är du bra på matte: 
Mjoo.
Spelar du nåt instrument: 
Tar inga lektioner men jag brukar spela gitarr hemma.
Morgon- eller nattmänniska: 
Både och typ. 
Har du några homosexuella vänner:
Ja, eller bi och homo.
Tror du på mirakel:
Jag hoppas på dem iaf.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: 
Ja men tvivel finns ju alltid fast självklart kan man väl vara det.
Ser du på kärleken som ett misstag: 
Haha jag har fått lära mig att den har två sidor faktiskt även om jag är ganska negativt inställd på flera sätt ;D
Bio eller promenad:
Promenad. 
Största svaghet: 
Avundsjukan.
Det här är jag bra på:
Att hålla löften.
Har du nån flickvän/pojkvän?
Nei, I'm free ;D
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? 
Yes, tatuering snart förmodligen och pierca läppen skulle jag vilja göra, det är nice.
Hur är din drömtjej/kille? 
Svårt att säga, men faller för den man fallar för.
Anser du att du är stark? 
Jag är väl biff eller hur var det ?
Har du komplex och för vad?
Nej, inget speciellt sådär tror jag inte.
Röker du?  Äckel typ, så nej.
Har du en besatthet? Mobiltelefonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0