Arbetsaffären for sure.

Ja inte är det väl någon nyhet att jag sitter i workshopen med Jenno fast har lite sällskap av Corny också :O
Hon kikade förbi lite och det var trevligt :D Hon har snyggingkläder jämt btw !
I brist på annat så sitter jag kvar i skolan igen och typ umgås lite och försöker
lösa det här med min svenska World Litterature Assignment eller wtf den kallas.
Jennica kom på det ultimata och just nu älskar jag henne för det :D
Fast det gör jag jämt ändå för hon är typ simply the best som man säger ;) <33

Ska väl dra hem om ett tag eller något skulle jag tro, har träning kl 17 lixx så måste hinna
äta och massa sånt men är lite opepp idag så känner itne redigt för att träna, vill ta det
lugnt någon gång fast soft att träffa laget såklart :)

Imorgon ska jag upp tidigt igen, små tjejerna (kärlek på dem) har cup uppe i sjöbohallen så
ska möta gunnel och nino där kl 9, vi tänkte att det skulle bli bra med tanke på att deras första
match är 9:15, men det känns inte så jobbigt för dem är bäst <3

Aja men pallar inte skriva mer nu, uppdaterar kanske senare.

Peace out !

"She's the girl all the bad guys want"

Kommentarer
Postat av: Jennica

Mwihi, better than all the rest*pekar*

2007-10-19 @ 13:41:34
URL: http://spinawebofsound.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0