Are you that afraid of me ?

Oh Yeah. Miicket bra dag igen. Gosh jag måste ha tur eller vara väldigt lycklig lottad, eftersom jag har sån extrem tid på mig att för en gångs skull skriva så tänkte jag försöka få ihop något vettigt; yeah like that's gonna happen.
Jag vet, men ändå.

Jag vaknade i morse med en något funny feeling, kändes inte redigt bra måste jag säga, men ja, jag försov mig inte i alla fall eftersom jag sa åt mig själv; "Nej Emelie, gå upp nu" och klockan var kvart i så jag hade sovit 25 minuter för länge, men det löste sig och jag var väldigt tidigt på skolan. Jag hade psykologi första timman och vi skulle vara i aulan och ha prov, Aleksandra var sjuk så det var någon annan liten nisse där och tog hand om oss, han såg sådär försvarslöst söt ut och han verkade snäll as well. Frågan som alla skulle besvara var typ att skriva ett key concept and explain how it can be used to explain behaviour eller något, jag valde memory och jag återkommer till det om en liten stund. Det kändes ganska bra, jag skerv 3 a4 sidor och sen gick jag, så jag var klar ca 09:30, jag och Jenno drog till bibblan och chillade med några andra innan klassrådet skulle börja.

På klassrådet hände det lika mycket som vanligt, jag fick typ anfall av alla trappor för att lyssna på matsedeln och ett beslut som i princip aldrig togs för att sedan traska ner igen, då hade vi lite rast innan engelskan så då träffade jag (jo)Hanna. Det var trevligt, och för en gångs skull såg jag henne XD Här kom psykologin in igen och valet av svar på frågan, jag hade valt en study som nina och gunnel påpekade inte fanns, jag föröskte hitta bevis och gjorde det inte at first (Omg, (jo)Hanna tror jag är mytoman *bläddra frenetiskt*) men sen hittade jag det och nina blev kallad arsel. 1-0 till mig <3

Aja, engelskan var också soft, Terese ville bara prata med mig om min oral jag ska ha på fredag och vi tog det på svenska, hon ville ha lit info om URIX som jag var på och uppenbarligen får jag frågor på det ;D haha !

Sen var det Geografi, och ja; jag höll på att dö av hunger redan, fick reda på att det var film som gällde (YAY!) så det blev soft lektion idag och Ingemar avslutar lektionen med att säga att vi INTE har lektion imorn. GLÄDJE IGEN ! <3
Alltså börjar jag 14:15, men ska faktiskt dra till skolan typ 10 eller nåt och umgås med jenno på hålet efter hennes biologi fram till matten, vad ska jag göra hemma lixx ? -_-

Anyway, efter skolan fick jag för mig att jogga och visst fan joggade jag, rentav sprang satans fort ända till hässle, jag blev stolt för det gick ganska fort, då träffade jag (jo)Hanna igen och nu kunde jag inte missa henne, då hade jag varit kass på redigt. Jag sprang i underställ och t-shirt för det var fint väder men solen gick ner fort och vi satt typ stilla i 45 minuter eller något innan vi rörde oss sakta mot busstorget, jag trodde jag skulle frysa ihjäl ett tag, men det spelade ingen roll, det var vääldigt trevligt :D Mwaha !
Men äckelröker gör hon -_- så ja än finns det inga brister hos dig förutom det XD *evil laugh*

Kom hem, körde lite styrka med våra hantlar vi köpt, jag ska bli Ms Hulk, yes yes yes. Man kan alltid hoppas.
Har inte så mycket mer att säga tror jag, inte for now iaf.

Peace Out !

"I really need you in my life"


Kommentarer
Postat av: Linn

gosh what a hurtbulle you are!! ^^

2007-10-10 @ 11:16:13
URL: http://personlighetsbrist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0