Come on and kiss me.

Hur svarar du i hemtelefonen? "Aa hej det är Emelie!"
Hur svarar du i mobiltelefonen? "Aa hallå?"
Ringer det mycket till dig? Jo, ganska mycket faktiskt ^^,
Ringer du mycket? Naej, är inte jätte förtjust i att prata i tele men ibland går det bra.
Vem ringde du senast? Hm, det måste varit Gunnel.
Hur mycket pengar har du? Ingen aning :O
Senast kramat och när? Pappa tror jag idag, som alla dagar <3 ^^
Antal timmar sömn inatt? Ca 6.5
Sov du ensam? Jaaa ://
Vem sov du hos senast? Det minns jag inte vem det var redigt.
Vem sov hos dig senast? Johanna och Jennie typ.
Vem vet mest om dig? Johanna skulle jag tro, hon vet allt och gör hon inte det så tar hon reda på det <3
Vem vet du mest om?  Haha de flesta verkar det som ;)
Vad ser du fram emot? URIX 2008, tatuering, 18årsdagen, krogen, examen m.m
Vad vill du ha just nu? Någon ?
Vem hånar du? Hånar är att ta i men nog fan ska jag mucka med alla ^^,
Vem längtar du mest efter? Familjen i v-ås.
Vem vill du helst slippa?
Ingen ?
Vem stör du dig på? Jag har viktigare saker för mig än att gå och störa mig på andra.
Vem vill du sova bredvid inatt?
Oh, ni skulle bara veta ;D
Vilken buss åker du oftast? 1an foo shoo <3
Vilken årstid är det nu? Höst.
Anser du dig själv snygg? Alltså, snygg och snygg men jag är väldigt nöjd med mig själv om man säger så.
Har du varit kär?
Ja, det har jag nog.
Är du kär nu?
Njae.
Är du en bra partner?
Jag skulle säga att jag är det iaf.
Har någon varit otrogen mot dig?
Vet inte.
Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
Njaaae
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Jag raggar inte så uppenbarligen det motsatta när det händer ;)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja nästan varje dag.
Vad åt du senast?
Ungspannkaka
Är du kompis med grannarna? Ja, eller kanske inte kompis men dem är nice :)
Har du varit på ett party? Ja.
Har du varit utomlands? Ja.
Var är dina syskon just nu? En bror är i borås och de andra i västerås tror jag.
Vilken tid gick du upp imorse?
06:20 typ.
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sov typ.
Vad är det första du gör på morgonen? Kollar på mobilen om klockan är för mycket.
Vad ska du göra efter det här? Plugga geografi.


Huh, det har typ slagit runt i huvudet på mig, men jo jag var ute och joggade idag igen och tänkte göra det till en vana. Det är så satans skönt att springa genom borås på eftermiddagen/kvällen och bli riktigt riktigt trött, idag ville jag spy på vägen hem för det värkte i bröstkorgen men satan vad härligt det var, vägen dit var mindre lyckad XD Jag skulle nämligen ta mig till Bergdalens fotbollsplan och jag gick vilse, jag irrade runt i typ 50 minuter på norrmalm eller berdalen eller vart jag nu var och det var inte så jäkla kul, Corny's jäkla idé att ses (vilket var jäkligt bra till slut) men det blev ju katastrof och en till känner till mitt dåliga lokalsinne nu. Jag brukar inte tycka att mycket saker är pinsamma men det var extremt XD Aja när jag kom fram så satt vi och snackade i typ drygt en timma tror jag det var och det vart mycket längre än jag trodde men det var satans trevligt så det var väl bara tur att det blev så; och nej, du är fortf inte blyg, om du inte är som jag att du pratar mycket just för att du är blyg XD



Jag startade vid det svarta krysset och skulle till det röda, så bra lokalsinne har jag i min egna hemstad.
Yes yes . .
Men som sagt, det slutade lyckligt så det var ju tur det XD


Och sen när jag kom hem så kom jag och tänka på när jag gick förbi spegeln att jo; jag är faktiskt nöjd med mig själv. Nu tror säkert folk att jag är en egotrippad jävel som tror att jag är bättre än alla andra, men nej så är det inte. Jag ser mig inte som någon som står högre än er andra, jag råkar bara vara nöjd med hur jag själv är. Har det blivit någon trend att man måste se brister hos sig själv och vilja banta, operera sig m.m. . you name it ?
"Gud har gett er ett ansikte och ni gör ett annat." ur Hamlet, William Shakespeare.
Ja, inte tror jag att Gud gav mig mitt ansikte, men ni förstår säkert citatet ändå, är det meningen att vi ska se ut som alla andra ?
Isåfall är jag inte en i mängden och kommer heller aldrig att bli.

Mwah, fieldwork nu och jag har skuldkänslor för att jag inte har gjort mer, jag vet vad hela min vecka kommer bestå utav. . Tråk. Men vad gör man. .

Peace out !

"I thought you wanted something to happen between the two of us."

Kommentarer
Postat av: Johanna

"Vem vet mest om dig? Johanna skulle jag tro, hon vet allt och gör hon inte det så tar hon reda på det

2007-10-16 @ 11:20:39
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se
Postat av: Lil'emo

Haha ja det är ju så ;)

2007-10-16 @ 15:08:02
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: Ida

det är PINSAMT vilket dåligt lokalsinne du har!! Gillade den svängen när du vänder tvärt ut i skogen!! Kände du igen dig när du kom fram? Daniel bor precis där:P

2007-10-17 @ 19:00:23
Postat av: Lil'emo

Haha men tack då gunnel ;) jo det var därför jag faktiskt hittade som jag gjorde, så jag blev lycklig när jag såg deras hus XD

2007-10-17 @ 19:06:45
URL: http://www.lilemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0