Do you feel like I feel ?

Upp tidigt idag igen för att träna mina små älsklingar. Idag var de helt underbara måste jga abra tillägga, det lyssnade jättebra och var väldigt duktiga för att vara första träningen inomhus, love på dem <3

Gårdagen var väldigt trevlig, var som sagt på släktkalaset eller vad man ska kalla det och det var roligt att se alla, eller många från släkten samlade, alla var tyvär inte där men vi var väl närmare 40 pers eller nåt. Veronicas tvillingar var så söta så det var sjukt <3 Och ja, det var mycket trevligt. Snackade med Hanna och Corny på sms också, treevligt, sen ringde Corny fast hon uppenbarligen är blyg, hon lät inte så jäkla blyg (20 min!) men hon får väl skylla på alkoholen XD Och jag hade visst en extremt konstig dialekt för hon skrattade typ åt den, men någon ska väl prata konstigt också ^^ . . btw så hade du minst lika konstig dialekt :O
Sen var vi kvar ett tag till och åkte väl hem vid typ 23:45, hade trots allt nästan 1,5h bilsresa hem så var hemma lite över 1 tror jag.

Aja just nu händer inte mycket men pratat med alla mina tattare idag och det ser ut som att iaf Jag, Mattzzon och Rico tar en promenad kanske ner mot centrum och tillbaka, gosh vad jag älskar dem pojkarna, ni är bäst <3
Sen blir det hem att äta, sen blir det nog kasnke att ses igen och hänga lite i sjöbohallen, sen ikväll blir det plugg. Gosh, jag hade inget att göra idag typ och nu är dagen bokad, känns bra XD förutom sista delen då av kvällen men måste fan ta tag i fieldwork nu, jag slackar så mycket och det är ditt fel ;)

Aja, musik + lite chill innan jag möter pojkarna kl 1 :D <3

Peace out!

"Is it love ? Is it love ? Is it why I fall everytime you call ?"

Kommentarer
Postat av: Johanna

sedan var du med mig och jennie :D

2007-10-16 @ 11:21:39
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0