Goodbye my only.

Tidigt dag igen, gick upp 7:50 tror jag, småtjejerna spelade cup och kom precis hem.
JAG ÄLSKAR DEM måste jag börja med att säga och de var så himla duktiga idag
att jag fick goosebumps ^^, andra laget spelar nu på eftermiddagen så ska dit typ 15:20
igen.

Och förlåt igen för att jag "somnade ifrån" dig Corny, men ja jag var trött som vanligt XD
Hahaha! "Jag hatar när du somnar. ." XD

Gick in på bdb nyss och linn, you made my day typ:
http://linngust.bilddagboken.se/index.php?main=L3Avc2hvdy5odG1sP2lkPTEwOTIyODE4NCZ0PTExOTI3NDQ4MDEmY3VycmltZz0w
Mwihi, hon är söt :D

Nu ska jag försöka ta tag i mitt liv, alltså ska jag plugga. Skulle vilja dra ner till knalle lite också
med bengi och kolla halloween dräkt eftersom jag tydligen kommer behöva en sådan ;)
Men blir väl måndag ist skulle jag tro eller någon annan dag i veckan, frågan är vad
men ska vara utklädd till lixx, förslag ?

Nina har skickat massa bra musik till mig och henne älskar jag också ! <3

Men ja, nu ska jag plugga, får se om jag gör något annat ikväll, det visar dig ^^

Peace out !

"I loved you once."


Kommentarer
Postat av: Linn

hihihi, varsågod sötunge

2007-10-20 @ 15:00:01
URL: http://personlighetsbrist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0