Happiness, pure happiness!

Yes kom från min oral för ca 1 timma sen exakt.
Jag vet inte hur det gick, minns knappt vad jag sa så jag kan inte uttalla mig om det,
men enligt Tessan verkade det gå bra och jag är nöjd, för jag nöjer mig med godkänt
om så är :D Men men, jag har lixx vart skakig och inte kunnat äta sen förra lördagen,
inte enbart på grund av det här men delvis, och det känns sooo not worth it för det var
ändå ganska chill när man väl satt där och visste att det snart var över. JOY !

Ska väl typ fortsätta plugga idag som vanligt, imorn hinner jag inte eftersom jag är iväg hela dagen
på typ släktträff/släktkalas och det ska bli kul, riktigt kul eftersom jag inte alls träffar dem ofta, vissa inte ens
en gång om året :) fast får lite ångest typ eftersom jag inte kommer kunna plugga men jag får typ läsa
lite så gott det går i bilen dit och hoppas på att inte bli åksjuk kind of. Men ikväll är det träning,
känner att jag inte kommer palla men man får göra så gott det går i princip, det är lite samma som med min
individual oral; det känns bra när det är över.
Och ja, det kan misstolkas grovt men kom inte på något bättre sätt att uttrycka mig på ;)

Träffade Persson idag precis efter min oral, hon gled in på skolgården i en bil och hoppade ut, hon skulle ner
på stan lite och sen jobba så hon kommer inte på träningen :/ Men det var jäkligt kul att se henne igen, har inte gjort det på ett par veckor nu. Persson är härligast. ME LIKE ! <3

Yes och just nu sitter jag med Jenno i workshopen . . MAJOR SHOCK! ;D Men det är trevligt att umgås med henne oavsett vart vi är, du är fan guld <3 Och jag och Jönköping pratade om att du ska vara med oss och se på Spirited Away eftersom du hade trott att "The alive castle" var samma film XD haha ! Så vi måste ta tag i det snart med tanke på att vi pratat om det sen typ kortegen eller nåt, är du på ? :D Btw så älskade jag att Tessan kom med dina nycklar, du är lite kass på det men det var underbart iaf ;)

Yesyes, ASET tror att hon är så jävla bra. Det är synd hur fel syn en människa kan ha gällande sig själv. .
Haha! Du duger väl som du är antar jag ;) Fast det vet du väl säkert XD *hoppa från en bro*

Hmm om man skulle försöka göra något vettigt ?
Nej det tänker jag inte, för nu ska jag nog njuta av att det här var min sista individuella muntliga.
FAAAAAN VAD HÄRLIGT ! <333

Peace Out!

"I never knew that love could be as beautiful as this"


Kommentarer
Postat av: Jennica

Jag är SÅ på på filmen;D Om jag är guld, är du ta mig fasen titan;D

2007-10-12 @ 13:54:41
URL: http://spinawebofsound.blogspot.com
Postat av: Lil'emo

SOFT :D Haha men du är fortf sötast :D mwihihihi

2007-10-12 @ 15:33:36
URL: http://www.lilemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0