How did you manage to see through my soul ?

Tänkte att jag borde skriva ett inlägg as well, orkar inte plugga fast jag borde men gör det efter det här.
Funderar på att dra mig ner till stadsbiblioteket sen, måste ha tag i Hamlet *vara ute i sista sekunden*
ska nämligen ha läst 2 akter till imorgon, okej det tar inte jättelång tid men jag måste se till att få tag i en bok iaf.
Det löser sig säkert. Blev inte så fint väder som jag hoppas på men det blir kanske en promenad ist för buss ändå, har lust att ta lite kort på vägen kanske, det är trots allt höst och något fint går säkert att få ?
Whatevs.

Vad har jag gett mig in i ?


Måste göra fieldwork nu verkilgen och min English oral som jag förövrigt har imorn, jag borde inte stressa upp mig men vafan, situationen gör det så mycket jobbigare och att ha en bandspelare och mick framför ansiktet känns inte jättebra, sen är inte "att prata" min starka sida så . .
Jag kommer vara fukked up på att prata spontant men, det gör inget om det inte går felfritt egentligen, bara jag får det gjort och klarar godkänt så duger det för mig.

Vad ska jag göra nu ?


Skulle vara soft att spelat lite nes nu, (nej jag vet att jag inte har tid) men när man ser den gamla lådan så kan man inte låta bli, har inga kablar bara, måste skaffa tillbaka dem eller köpa nya ^^
Btw så är jag grymt sugen på att få mina skolkort för alla andra har fått sina, jag var sjuk så kunde inte lämna in den där lappen, fick skicka in den senare när jag kom på att det var anledningen till att de inte kommit (A)
Sen vill jag väldigt gärna ha skolkatalogen av flera anledningar, den är kul <3

Vad gör jag om det fortsätter ?


Någon! Ge mig min aptit tillbaka ? Jag går ständigt och är nervöst illamående och nervös, därför kanske ?
Nu ska jag nog iaf försöka äta massa frukost <3
Och så ska jag kolla upp när stadsbiblioteket öppnar ! Jeppjepp.

Peace out!

"Jag kan inte säga nej, vad gör jag isåfall ?"

Kommentarer
Postat av: Linn

för det första kära emo, ska du inte vara nervös inför orals.. det kommer gå sketabra och du kommer få känna ett härligt lyckorus efteråt som är heaven.. ibland inträffar saker som tar energi från en och man tänker på det om och om igen, du är nervös för ingenting, du känner oro, därför är du helt fylld med dessa känslor att du knappast känner för att äta.. :P

2007-10-11 @ 09:55:06
URL: http://personlighetsbrist.blogspot.com
Postat av: Lil'emo

Linn, vad skulle ja ggöra utan dig ? Du är nog min unknown soulmate som börjar träda fram ;D

2007-10-11 @ 10:14:18
URL: http://www.lilemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0