I almost wish you would have loved me too.

Okej snabbt inlägg såhär lite på natten.

Kollade lite på film med Jennie, Bengi och Linda innan tidigare ikväll, number 23 blev det.
Jag skrattade lite för jag har sett den innan och de andra tyckte den var så psyk,
och det bästa var:

Johanna: Gud jag kommer också börja med det här nu.
Jennie: Neeej det gör du inte, du kan inte räkna så bra.

HAHAHAHA XD

Sen sa jag något om bio och jennie bara : men vi kan gå ikväll, den kl 9.
Så jag kilade för att se om det fanns biljetter och reservera och det fanns det
så vi tog "1408", den var bra och jag satt mellan rico och mattzzon.
De sista 30-40 minutrarna höll jag mattzzon i handen, först vid det som var
hemskt, sen var det lite mys när det itne var hemskt :P haha

efter bion skulle vi dra till bussen, då ringer (Jo)hanna så jag snackar med
henne lite och hon bytte dialekt värsta, det var galet, men aa så vi missade bussen med 20 meter och tog en prommis hem på typ en timme, men det var mys :D
Skrev lite sms med Corny samtidigt ;)

Nu pratar jag med Corny och Nathalie, men jag är trött och vill sova
för ska upp typ imorn och köra lite bil innan jag pluggar, får se om det blir
någon promenad imorn.

Peace out.

"Nothing really feels the way you do."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Johanna: Gud jag kommer också börja med det här nu.
Jennie: Neeej det gör du inte, du kan inte räkna så bra.

Ja för det var ju så hilma roligt :P

2007-11-01 @ 20:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0