I feel like flying.

Fick lite lust att skriva blogg sådära nu. Tar lite punktvis vad som hänt för det är massor.

1. Okej jag kollade Lajneas blogg just och såg att hon köpt kameran hon ville ha :D Typ "GE MIG!". Lätt bäst verkar den ju, den ser iaf väldigt bra ut XD

2. Träning idag och jag kom sent för jag slutade skolan så sent och kände mig jättekoncentrerad och bra och det fick jag höra direkt av Christer som skulle vara på att reta mig. >_<

3. Jag har träffat Johanna idag, och på träningen nämnde hon något som var totalt sjukt men samtidigt kan jag inte annat än skratta. Nu kommer ja gtänka på det varje gång jag är i skolan och typ ser något. Haha men samtidigt lider jag med dig älskling, jag vet ju hur det är, eller vad säger du ? Gosh det blir fan inte lätt och jo, det är inte svårare för dig här i Borås, but still. You know what I'm talking about ^^ Shit alltså, första gången på så många år och det blir såhär. Redigt skrattretande !

4. JAG ÄR LEDIG IMORN. Ja, IB kan vara lediga imorn och otroligt nog så är vi det även nästa vecka på torsdag. Inget kul att vara ledig när man går IB iofs för det blir plugg hela dagen men jag kan ta igen lite och det är väldigt bra för min del <3

5. Jag har mått extremt bra idag också. 3 dagar i rad , vad händer ? Inte så att jag brukar gå och vara depressed, nej nej, bara det att jag varit över-happy om man säger så och jag vet inte varför :O Men soft är det.

6. Nu kollar jag på smekmånaden, den är grymt rolig och väldigt mysig, jag vill ha det så <3 Eller ja, slutet kan väl kvitta men början är bra (A)

Ja, nu tappade jag resten jag skulle ksriva om för nu började jag tänka på annat XD
Jaja.. Ska fortsätta kolla på filmen nu typ och sen kanske jag uppdaterar senare, lär inte lägga mig lika tidigt idag som annars tror jag ju inte :)

Peace out!

"There's nothing in this world I wouldn't do to get you"

Kommentarer
Postat av: Jennica

ÅH, är det studiedag på torsdag också!? Yaaay!
Himlans snygger blogg också:)

2007-10-04 @ 15:35:06
URL: http://spinawebofsound.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0