I know you'd wanna walk a mile in my shoes.

Var tvungen att uppdatera lite snabbt (A) *no life*
Blir parken och skate en liten stund i alla fall och så
var pappa söt och köpte kläder till mig idag ^^.
Och vår granne kommenterade mitt hår: Guud vad fin du är i håret !!
Söte XD

image5image6

I like it a lot <3

Aja, är inte hemma idag efter ca kl 17, så då når ni mig på mobilen hela
kvällen/natten, kommer dock hem inatt någon gång men ändå ;)
Bilder på bengi när vi åker bräda lär ju komma upp här eller på bilddagboken XD

Peace out!

"I wanna do it again"

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag ramlade ingen gång :P

2007-10-16 @ 11:22:17
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0