I won't be here waiting for you.

Ändrade min blogg ytterligare lite (när jag egentligen borde läsa "Kung Oidipus") så att den blev mer emo -_- (A)
Ja nu får den vara såhär ett tag. Den ger kanske en skev bild av hur jag egentligen är men whatevs.
Ja jag tänkte ta tag i K.O nu så att jag får läst klart den innan imorn för jag orkar inte ha den att tänka på och imorgon blir det TOK uppsats, Dorian Gray boken, lite fieldwork och . . ja sen får jag se vad jag hinner. Måste slita imorn så jag med gott samvete kan åka till GBG, satan vad kul det ska bli :D
Btw kände jag mig lite nerd när terese kom in idag på svenska lektionen:

(Inte helt perfekt quotat)
Terese; Eftersom jag har många av er i engelska så andgående era interests, skriv gärna inte fotboll och musik det är redan så många som haft det och jag kan inte hitta på mycket mer frågor.
- - -
Terese innan hon går:
Terese: Förresten, vad heter Marta i efternamn ?
Jag: Viera da Silva (Snabb som satan)
Terese: . . Viera da Silva. . .
Patrik: Det är väl hon som spelar i Piteå ?
Jag: Umeå.
Patrik: Haha!

För en gång skull kunde jag svara på frågor på en lektion XD haha.

Annars händer det inte mycket, jag sitter och tänker alldeles för mycket som vanligt fast jag inte borde, jag får inte gjort någonting men såhär har det vart varje gång, och därför tänkte jag "Nej, ingen tredje gången gillt", för det funkar ändå inte men jag är för god nog för att tro på det och då blir det såhär. Gosh, vad jag sitter och klagar.
Ändå ser folk mig som positiv :O Det väger upp rätt mycket I guess. För nog fan försöker jag vara optimist . .

Jaja, nu ska jag läsa. . JOY! -_-

Peace out.

"You and I, it's not gonna happen"

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kände mig väldigt nöjd med att redan ha gjort min när Terese sa det, annars hade det blivit svårt ;)

2007-10-06 @ 10:34:51
Postat av: Linnea

Geek :p

2007-10-06 @ 16:50:25
URL: http://lajnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0