I'm holdin' on your rope got me ten feet of the ground.

Vaknade för ca 50 minuter sen, skulle egentligen gått upp 06:30 men så blev det inte, jag somnade om as usual ^^ börjar iofs senare idag men kände att jag kunde gå upp och plugga lite fast först hamnade jag här lite, kände för att skriva lite men vet inte vad redigt så det blir väl ett vanligt osammanhängande inlägg.
Sitter och lyssnar på "Apologize" & "When I think of you", jag har blivit kär <3 , helt klart skönaste låtarna, fast därför spelar jag väl sönder dem snart XD

Usch idag har jag långdag i skolan, känns mindre bra, känns mindre bra + att jag på mitt enda hål ska till tandläkaren. Jag vill ha räls för jag tycker det är charmigt, men det kommer jag aldrig få, jag får se på det positivt, jag verkar ha bra tänder. Vad händer annars ? Jo inlämning av labbrapport och prov i kemi idag, sen en dryg 1,5 timmes lektion geografi + lite annat krafs. . uhhh. -_-
Slutar 16:40 idag och har träning 17:30, satans tajt, men man får göra så gott man kan ^^

Igår var jag jätteglad, och det måste varit av flera orsaker. Och den där promenaden var bra så jag fick tillbringa lite tid för mig själv att tänka och ta ett beslut.
Jaa...

Countdown:  212 dagar. <3

Måste göra mig i ordning nu. Ring om det är något under dagen.

Peace out!

"You tell me that you need me then you go and cut me down"

Kommentarer
Postat av: Linn

redans vad snygg din blogg var emo! haha lots of lurve to ya

2007-10-02 @ 20:14:13
URL: http://personlighetsbrist.blogspot.com
Postat av: Lil'emo

Thanks and love to you my dear :D

2007-10-02 @ 20:16:28
URL: http://www.lilemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0