I'm on my knees, please Lord show me some love.

Ännu en soft skoldag faktiskt men tiden efter skolan är inte alltid lika soft.
Jag försov mig en del idag, jag skulle upp kl 6 men vaknade 9, inte bra så jag missade gegrafin som började 09:10, så idag gick jag bara från 10:20 - 11:20 , lite soft men vart kvar i skolan till kl 15. Skulle jobba på min individual oral outline som skulle in, helvetet nästa fredag med andra ord. Jag hatar allt muntligt, det borde inte vara obligatoriskt. .
Aa så skulle jag skrivit på TOK uppsatsen men nu får jag sitta med den i helgen ändå eftersom jag och Jenno satt och flummade lite i workshopen as well. Jaja.
Efter det när vi skulle gå upp till skåpen innan hemgång så träffar vi Aneta och vi börjar prata lite om Individual oral.

Aneta: Det går säkert bra.
Jag: Jo och gör det inte det så är det inte hela världen ändå.
Aneta: Emelie, du har alltid så bra inställning.
Jag: Jo jag har insett att det inte är så farligt, typ som exams, klarar jag inte ett ämne så kan man alltid göra om.
Aneta: Jag älskar dig! Du är alltid så positivt inställd.

Haha Aneta är söt ;D

Ja så nu hann jag inte in på hobbex och hämta hantlarna. Emelie ska äntligen försöka bygga liiite muskler åtminstone ^^ Så det får väl bli imorn kanske ist.
Bestämde mig för att jag eventuellt bara ska ha "Wiklund" som min tatuering ist, det känns som att det skulle vara bäst.
Första inomhus träningen idag kl 17, jag känner mig helt mentalt och fysiskt slut men jag ska dit och göra det jag kan sen plugga ikväll as hell och imorn, sen på söndag ska jag till gbg och ingen kan ta det och den glädjen ifrån mig iaf. LÄNGTAN <3 Det kommr typ vara om inte det så iaf något av de allra bästa som hänt under året.
Mwah, jaja jag ska inte sitta här och tjata mer.
Eller jo in fact, Linnilajnen och Lajnea hade sina individuals idag och jag är så happy for them för det gick bra :D Jag och Jenno har nästa fredag, haha ska bli intressant men som sagt, det är typ inget att vara nervös för egentligen, man får bara en chans och ska prata i ca 10 minuter, men vadådå hela mitt framtida liv hänger inte på dem 10 jävla minutrarna. Haha man är bra knepig ibland som stressar upp sig. Whatevs :)
Blev lite glad när jag träffade Laila och Terese idag innan svenskan och vi kom in på det då sa Laila:

"Börjar du bli nervös och stressad så tänk på din svenska individual oral och hur bra det gick på den!"

Det kändes bra och det värmde, tack Laila :)
Men nu ska jag nog inte skriva mer, måste äta.

Peace out!

"You were trippin' my love"

Kommentarer
Postat av: Linn

awwie, du kommer rocka din oral också. va sött av laila ^^

2007-10-05 @ 18:13:37
URL: http://personlighetsbrist.blogspot.com
Postat av: Lil'emo

Hihi thank you dear. Yes, laila är så söt ^^

2007-10-05 @ 19:10:48
URL: http://www.lilemo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0