In da workshop with mah hoezzz.

Yeeees, sitter i workshopen igen med mitt gäng, eller ja, den 3e saknas hon tog bussen hem innan.
Men som sagt, yees see you on friday love. *känna pulsen , mwaaaaaah*
Jenno och Linnilajnen sitter också och skriver blogg, vi gör det i brist på annan underhållning
och för att vi helt enkelt inte har mer till liv än att sitta här på vår extremt långa rast. (5 timmar för mig)
Ja och så mycket tidigare var jag i skolan, börjar egentligen 14:15 men jag ville umgås med mina bejbs <3
Dem gör mina skoldagar lätta <3

Aja och jag fyllde på min mobil igår så jag fick gratis sms och det har inte gått 24 timmar än och jag har redan skickat i denna stund: 114 st.
Crazy shit, I'm totally addicted to my phone <3 Puss på den.
Träffade As och Skabb innan, det var trevligt.

Snart ska vi ner till stan för Linnilajnen vart sugen på lite götta, så vi får följa med henne
till the city och köpa lite. Jak er nytigt åkk eter inte godis. *proud*

Ett totalt meningslöst inlägg än en gång men det behövs ibland, aiight ?
Förresten, ikväll ska jag övningsköra och imorn har jag studeidag och då blir det plugg,
sen innebandy, bastu m.m på kvällen med ett gäng typ, lär bli kul.
Får se om något annat hinns med imorn :D

Peace out !

"You leave me breathless."

Kommentarer
Postat av: Jennica

You bring sunshine to my days=)

2007-10-10 @ 11:34:38
URL: http://spinawebofsound.blogspot.com
Postat av: Linn

114 st människa!! hahaha,göödis

2007-10-10 @ 11:39:38
URL: http://personlighetsbrist.blogspot.com
Postat av: Nina

Emelie you're f*cking addicted to you damn phone!!!

2007-10-10 @ 19:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0