It's not that easy.

Mwah, hinner typ inte skriva så mycket i afton. Det blir så ibland.
Hur som heslt så kom jag hem efter en ganska soft dag i skolan, och så pluggade
jag lite och åt Ben&Jerry's (<3) innan Bengi ringde, vi skulle ut och åka inlines.
Det gick ganska dåligt till en början och johanna trillade i backen när hon skulle bromsa :D
Haha, men sen vart det bättre. Fast Elfsborgs matchen var idag och självklart kom
vi ner till knalle när alla skulle till arenan, lite pinsamt att alla såg oss XD
Spec på vägen hem, jag åkte bakom johannas rygg och höll i henne för att hon hade
broms men inte jag, snyggkillarna vi hade brevid oss gick om precis innan tunneln och när vi kommer till tunnels tappar johanna bromsningen och vi kör in i tunnelväggen, HAHAHA det var fult XD Sen blev jag lite grymming och könde för att hoppa så jag gjorde lite 180's och åkte lite baklänges å sånt, jag vill ha trick inlines har jag kommit på nu :D

Sen kom jag hem och jag är typ klar med min english oral, jag hoppas bara att jag kan prata
om det ämnet jag valt, att det är tillräckligt bra och att ingen annan har det, isf får jag försöka komma upp med en backup snaaaaaaaart, typ imorn.

Whatevs, sovdags nu och jag börjar inte förens 9 imorn, vilket jag alltid gör på fredagar, sen har jag bara geografi då från 09:00 - 10:10  och svenska från 10:20 - 11:20, sen slutar jag :D Soft. Blir nog dock kvar lite i skolan för jag behöver fixa min outline till min oral + plugga lite och det kan jag likaväl göra i skolan.
Då får du/ni gärna ringa och underhålla mig lite, beroende på om Jenno stannar eller inte ofc. Linnilajnen och Lajnea lär ju iofs vara kvar :D Mwwwaaaahhhiiihihi <3 Mina tre musketörer är bäst. <3
Btw så hade jag the most crazy dream i natt men den orkar jag inte dra, var ändå tvungen att säga det.
Och idag vid skåpen var det väldigt lustigt tyckte jag av någon anledning. Ja min dag har varit bra.

Peace out!

"You're not what I'm looking for, can't you see ?".

Kommentarer
Postat av: Linn

aaw, emo du är för söt. sitter här och försöker komma på tio nya headings, har min oral imån!! yikees.

2007-10-04 @ 23:25:29
URL: http://personlighetsbrist.blogspot.com
Postat av: Jennica

DU är bäst;D
Och fasen vad sugen jag blev på att åka inlines nu.
Jag blir också kvar efter skolan, ett tag iaf.

2007-10-05 @ 07:29:11
URL: http://spinawebofsound.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0