Make a little love in the moonlight.

Okej jag är galet kär igen, McFly - Star Girl.
Jäkla bra låt där måste jag säga. Refrängen är sjuk på att få en på bra humör <3
Aja, var tvungen att skriva lite för har suttit och pluggat ganska bra nu i några timmar
så behövde en liten liten paus.
Vad jag behöver göra under veckan och under lovet är följande:

Fieldwork
Extended essay
Svenska WL tanke.
Svenska WL uppsats
Läsa klart engelska boken
Göra presentation på engelska boken
Göra ca 30 psykologi frågor
Plugga kemi
Göra matte

blanda annat, vill du vara IB elev ? Nej tänke det.
Och ändå tycker jag det ska bli skönt med lov.
Kommer bli kul den 3e iaf, då är det fekke verkar det som
och eftersom den förmodligen håller på in på natten så får
jag vara med folket jag älskar på min födelsedag som råkar
vara den 4e november, blir nog redigt kul ^^
Sen blir det tattoo antingen den veckan eller någon vecka efter
beror på när jag får tid att göra den om man säger så :P
Längta något grymt typ !
Vad mer ?

Imorn har jag drygaste dagen, hata tisdagar >_<
Slutar sent också, typ 20 i 5 om inte fredrik mot alla odds skulle
släppa oss någon minut tidigare XD Som tur är har vi ingen lab
det hade mitt psyke aldrig pallat :P

image37

I gotta tell ya
I'm feeling much better
make a little lov in the moonlight.

Peace Out !

"Your gravity is making me dizzy"

Kommentarer
Postat av: JOhanna

fortsätt kämpa bejb. Efter plugg kommer bengi ;P hahaha Nej men du klarar det. Säg till om du behöver hjälp för jag är ju SÅ bra på engelska ^^

2007-10-23 @ 17:14:15
Postat av: Lil' Emo

Bengi bejb, JAG ÄLSKAR DIG !

2007-10-23 @ 18:53:01
Postat av: Linn

hihiih, men vi hade fika tajm idag

2007-10-23 @ 19:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0