Meeeii.

  • Vad är det bästa med dig? Ja alltså eftersom jag inte träffat mig själv så vet jag inte men jag gillar att hjälpa folk.
  • Vad är det näst bästa med dig? Att jag inte behöver gentjänster.
  • Vad är det sämsta med dig? Jag är nog ganska avundsjuk av mig och det pallar jag egentligen inte vara.

  • Hur var du som barn? Jag var väldigt lugn har jag hört och lik min mamma ^^
  • Har du bra kontakt med din familj? Ja absolut, så gott det går iaf :)
  • När hånglade du med en man första gången? Ja, mellanstadiet eller nåt när alla var ihop med alla i princip.
  • Har du varit intim med en kvinna? Om en kyss räknas så galet nog ja, annars nej.
  • Har du varit kär? Mjo, det tror jag väl.
  • Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? Nå månader eller nåt ?
  • Hur stora fötter har du? 39 - 41.
  • Hur ofta filar du dem? Aldrig ^^
  • (m) eller (kd)? Inget?

  • När var du riktigt full senast? Aldrig.
  • När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? Alltså, jag ångrar nog inget, man lär sig av sina misstag.
  • När dansade du senast? Kortege-festen ?
  • Följer du någon Tv-serie? Naej, hinns inte. Isf the nanny men mest när jag råkar ha tid över.
  • Vilket stjärntecken är du född i? Skorpion <3
  • Vad gjorde du nyårsafton 1999? Då var jag för liten för att göra något (A) hähä.
  • Vilken roll hade du i skolan? Jag är nog en ganska tyst jävel, men tillsammans med folk jag känner mig trygg med så är det nog annat. Jag är väl ingen som utmärker mig precis.
  • Boxers, briefs eller tanga? Tangan går redigt bort iaf.
  • Vart vill du åka på storstadssemester? L.A hade varit kul.
  • Vart vill du åka på solsemester? Thailand eller Maldiverna, något som vill göra sällskap? <3

  • Vill du gifta dig? Inget jag absolut strävar efter men, vem vet.
  • Vill du ha barn? Ja lätt.
  • Hur långa ögonfransar har du? Tillräckligt långa för att folk är avundsjuka uppenbarligen.

  • Hur håriga ben har du? Alltså, det är borttaget ?
  • Brukar du bada på sommaren? Men lätt! Man SKA bara på sommaren
  • Älskar du alla former av sport? I princip, sport är kärlek <3
  • Vilken skiva/download köpte du senast? Det minns jag inte.
  • Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej jag är tillräckligt cool för att jag redan äger vinylskivor.
  • Lyssnar du på radio? Vilken kanal? Nej palla.
  • Är du med i någon fackförening? Naej
  • Gillar du parmesan? Jodå, men jag kan inte påstå att jag äter det väldigt ofta.

  • Har du gjort något kriminellt? Lite småsaker bara, typ skjutsat och sånt dära krafs.
  • Knarkar du? XTC <3 . . Nej det gör jag inte, jag är skötsam.
  • Vad heter din bästis? Jag har massor med vänner som är bäst.
  • Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)? Kollar klockan för att se så jag kliver upp i tid.
  • Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? Undrar vad klockan är.
  • Vad är det sista du gör innan du somnar? Kollar mobilen. Ja, men nyhet eller hur ?
  • Vad äter du oftast till lunch? Blir allt möjligt med tanke på att jag går i skolan men det brukar vara gott iaf.
  • När åt du kött senast? Typ jämt.

  • Är du en van porrklubbsbesökare? Men OHJA. Det är väl dit man går på helgen, eller. . ?
  • När hiv-testade du dig senast? Aldrig, det har inte behövts (A)
  • Sopsorterar du flitigt? Asch, jag kanske försöker ibland.
  • Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Varje dag blir det inte så många men ett par i veckan kanske.
  • Är du med i någon förening/organisation? Jo, Borås GIF <3

  • Har du några allergier/handikapp? Asthma typ och dålig syn om det räknas som svagt handikapp kanske ?
  • När besökte du ett gym senast? Typ i 2an om man räknar med boråshallens XD
  • Äger du en cykel? Ja min merida <3
  • Prenumererar du på någon tidning/något magasin? Naej, gjorde däremot innan, Club Nintendo Magazine, (ja jag är nerd) men nu har de lagt ner den typ :// *whine*

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0