Mer Meeeii.

1. Vad heter du? Emelie
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Ja, alltså jag är ganska nöjd så Emelie duger.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Typ Emma och Emilia.
4. Vilket stjärntecken är du? Skorpion.
5. Vilken årgång är du? -89
6. Vart bor du? Borås.
7. Bott utomlands? Naej.
8. Flyttat antal gånger? 3 på samma gata?
9. Vart skulle du vilja bo? Jag trivs i Borås.
10. Vilken skolklass? IB05
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Stor.

UTSEENDE

1. Hur lång är du?
169,3 ungefär.
2. Hur mycket väger du? 63 on an average så det är lagom.
3. Hårfärg och frisyr? Brunt hår, halvt lockigt och typ snelugg.
4. Ögonfärg? Blåa
5. Mest nöjd med?
 Det mesta, men mest magen kanske, fast det mesta som sagt.
6. Minst nöjd med?
Kanske hade velat ha bredare leende men. . annars vet jag inte riktigt.
7. Skostorlek?
39 - 41
8. Glasögon? Ja men använder linser mest.
9. Har du några piercingar/tatueringar?
Piercing i örat typ ^^

FAVORITER

1. Filmer?
Me, myself & Irene, Ronny&Ragge-Byhåla.
2. Låtar?
Just nu; Tess - Breathless
3. Årstider?
Sommar
4. Mat/dryck?
 Pasta och läsk.
5. Djur?
Hund och apa.
6. Färg?
Blått/Orange/Brun
7. Parfym?
Puma
8. Tv-program?
The Nanny
9. Ämne i skolan?
 Matte.
10. Sysselsättning?
 Fotbollen, vänner.

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka?
Är inte så mycket för jacka men min bruna skidjacka.
2. Vad använder du just nu för skor?
Skiftar från dag till dag.
3. Favoritfärg på kläder? Svart kanske.
4. Favoritmaterial på kläder?
Läääder<33
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Massa från caliroots.
6. Favoritaffärer?
 Har inga.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
Väldigt olika.
8. Favoritmärke?
CM, XD
9. Vad har du för byxstorlek?
Beror på modellen.
10. Vad har du för tröjstorlek? Mest S eller nåt.

MIN LÄGENHET
1. Stort, litet eller mitt emellan?
Inte enbart min men en 3a.
2. Vilken färg på tapeterna? Blandat överallt typ.
3. Vilka färger går husets inredning i i övrigt?
 Mitt rum är snyggast, iaf sen resten är lite olika.
4. Favoritmöbel i lägenheten och varför?
Min bäddsoffa, den är skönast <3.
5. Vad vill du ändra där inne?
Vet inte . .
6. Vad har du där inne av följande:

a) Tv?
Ja.
b) Video/dvd?
Ja.
c) Dator?
Ja.
d) Stereo?
Nej
e) Telefon?
Ja.
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?
Lekplats och fristadvägen.
8. Vad gör du oftast i din lägenhet?
Haha pluggar ?
9. Vem förutom du brukar sova i din säng?
 Ingen :/
10. Favoritpryl i hemmet?
Mina tv-spels konsoler.

BLANDAT
1. Vad heter din mormor?
 Lillemor.
2. Var har du i din:

a) Jackficka just nu?
Plånbok och busskort.
b)Jobbväska just nu?
Skolväskan - böcker och krafs.
c) Handväska eller liknande just nu? Asch, det använder jag inte.
3. Vad är du beroende av?
Min mobil.
4. Vilket land kommer du i från?
Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du?
 Unglottornas, haha !
6. Vad tror du på?
Det övernaturliga.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
Kristendomen
8. Vad köpte du senast?
Kontantkort.
9. Har du nåt husdjur?
Naej, allergiker.
10. Vad bor du i?
Hyresrätt

GREJER
Plånbok:
"Deadly donkey" från england <3 Puss på den.
Tandborste: En gul iaf.
Smycken:
 Oftast lite på armen.
Solglasögon:
 Använder jag inte.
Underkläder:
frank dandy<3
Nagellack: Viva la Diva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0