Spend the night with me ?

Död åt IB. Det finns så mycket jag vill hinna med att göra men som inte går,
och nu är det mycket, tänk om en månad ? Gosh, jag pallar inte men jag gillar
min egna syn på det hela och, det gör inte mig något om jag inte får massa sjuor,
jag vill bara ta mig igenom och visa mig själv att jag pallade för det är viktigast.
Och nej, skulle jag behöva informera om IB så skulle jag inte som alla andra säga
att det är en jätterolig upplevelse och allt krafs, jag skulle varit ärlig och säga att
om de är skolan stud, inte skoltrötta, har lätt för att lära, gillar engelska, gillar att
plugga konstant, gillar att i princip inte ha något liv utanför skolan, vara nertyngd
med läxor jämt, konstant känna dig stressad. . you get my piont. DÅ! väljer man IB.
Så är det, jag valde det inte för alla dessa anledningar, jag har däremot upptäckt
dem nu. Too late, too late. Wth, 7 - 8 månader *hålla dålig koll* kvar sen är man fri.
Soft.

Ska gå från en sak till en annan och ta tag i engelska boken tror jag, svårt att koncentrera
sig med den och "Tess - Breathless" i bakgrunden men vill verkligen inte stänga av
låten, den får mig att må så jäkla bra bara och . . typ känna mycket. Sjukt what a piece
of music kan göra med en människa egentligen.
Sen är det Fieldwork first draft på fredag med, inte bra med tanke på att jag inte gjort något än,
men blir kvar i skolan på måndag (IGEN?) för att jobba med det, slutar 11:20, så jag är nog
kvar lite, Jenno skulle nog haka på kanske ;) Värsta teamet.
Sen är det andra saker på G som t.ex:

Extended Essay
WL 1 Swedish
WL 2 Swedish
Fieldwork
2 st Interactive Orals English
Tok Essay
Internal Assesment Psychology


Jag orkar inte -_-
Ge mig kärlek någon ? Det har jag hört att man kan leva på.

Och ja, ingen fattar vad jag snackar om nu säkert och det är inte meningen eftersom jag först
och främst skriver i bloggen för min egen skull men idag fick jag "bevis" på att jag missuppfattas
lätt; för nej det var inte vad jag sa egentligen men uppenbarligen verkade det som det.
Och jag vet inte varför men jo det känns fel, på ett inte negativt sätt, fast det låter jävligt dumt,
och det vet jag men, jag har typ funderat och vet inte om jag skulle kunna hantera en
sån situation, eller nåt . .
Whatever typ ! Spela roll egentligen ?

Nej du är inte jobbig.
Nej det är inget fel på dig.
Nej jag ser inga brister.
Hur ska jag få dig att förstå ?


Mwih, häng med de jag älskar mest imorn <3 Tattarna foo shoo. Rick och Mattzzon meeed :D
Träffade dem en snabbis utanför träninghallen idag.

Jag: Vill ni kasnke göra något på söndag, om ni kan alltså ?
Rick: Ja :)
Mattzzon: Ja :)
Rick: Men jag ska ha samlag på söndag . . *låta nedstämd*
Emelie: Men vi kan ju ha det! *bita läppen*
Rick: Ja det var det jag tänkte :D


Haha skönast ^^ Pallar inte mer blogg nu, jag har nog fått sagt allt det ovettiga jag ville få ur mig.
Att folk ens läser sån här skit XD
Jaaa, i brist på annat kanske ?

Peace out!

"Why can't I breathe whenever I think about you ?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0