Things that never should have been said.

Måste börja med att tacka Mattzon för att han skickade "Elliot Yamin - Wait For You".
Tack älskling<3 Absolut bästa låten på mycket mycket länge.
Det är nog så det skulle låta ungefär om jag befann mig i den situationen.

Jag vet inte hur mycket som misstolkas av det jag säger,
som faller sig naturligt i vanliga fall, det borde väl du om någon veta,
det känns iaf så men vad vet jag.
Jag längtar samtidigt som jag fasar, efter det som varje gång varit så perfekt.
Nu verkar jag fått mer problem, eller det märker jag snart.
Jag borde koncentrera mig på annat istället men det är svårt
när man blir distraherad.


Sen var jag ute i någon timma (paus i plugget) och chillade i parken det var lite kul, massa jäkla folk kom för att kolla på kickboxningen som skulle hållas där ikväll vilken jag inte hört talas om :S Wierd. Ja sen hände det massa kul under den lilla stunden. Sikk. Yesyes och nu är jag ensam hemma så ska verkligen ta tag i TOKen nu, har jobbat på den idag men måste få ihop liiiite fler ord (A)
PALLA IB MYCKET LÄNGRE!
Vart tog motivationen vägen som aldrig kom ?


"Din stil är nice ;)"


Peace out!

"Jag orkar inte vänta på något som förmodligen aldrig kommer existera".

Kommentarer
Postat av: Linn

"Jag orkar inte vänta på något som förmodligen aldrig kommer existera"
- det sammanfattar hela min vardagliga situation

2007-10-06 @ 23:12:58
URL: http://personlighetsbrist.blogspot.com
Postat av: Johanna/Bengan

hhaha oddsen? :P Det står inget om min underbara talang för skate :S

2007-10-07 @ 19:09:51
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se
Postat av: Linnea

*känna pulsen!!!* whaaaa

2007-10-07 @ 21:39:08
URL: http://lajnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0