U R My Phantasy.

Jag vet inte varför du är så speciellt.
Jag vet inte vad hos dig som fångar mitt intresse.
Jag vet inte varför du får mig att må så bra.
Jag vet inte hur du får mig att bli "såhär".
Jag vet inte varför det inte känns likadant längre . .


Gosh, nu har jag nog dragit in mig själv i något jag inte har kontroll över längre.
Alltså, egentligen vet jag heller inte varför jag ska ha det heller men,
på något känns det som det inte rör mig alls, fast samtidigt känns det väldigt fel eftersom. .
jag vet bara själv hur jag känner och jo, nog är jag väldigt öppen men vad
händer om det blir massa missuppfattningar ? Att det verkar som att jag säger en sak,
men menar egentligen en annan ? Tänk om det är jag som för en gångs skull
har hamnat i en "sån" situation som . . Nej, det kan jag inte, eller ?
Alltså det känns som att det inte skulle kunna hända men vad vet jag.
Vad som sagts kanske bara skulle funka som omvänd psykologi.
Varför ska jag bara tvivla och aldrig lita på folk ? . .

image9

Jag går typ drygast i skolan imorn, har en lektion från 9-10:10 XD Haha
nödvändigt typ men ska ändå vara kvar och umgås + plugga lite och eventuellt
käka på thai med nino, hon tjatar så om det och för att försöka vara henne till
lags as well så blir det väl kanske så imorn . . typ ^^
Sen på kvällen är det träning.
På lördag har småtjejerna cup så blir där på morgonen/förmiddagen, kom och hälsa på
mig ? ^^
Får se hur det blir med eftermiddagen om jag kan vara på andra lagets as well eller om
jag måste plugga. Det ser vi.
Aja ska väl sätta mig och studera lite nu.

Corny; du är inte så jävla tokig ändå ;D HAHA !

Peace out !

"I'm taken by the thought of you"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du betyder

2007-10-18 @ 19:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0