Why did you leave me standing there in the rain ?

Okej, jag borde göra annat än att skriva blogg nu men jag måste få göra något jag "väljer själv" idag.
Aa jag känner mig lite duktig eftersom jag gjorde lite på fieldwork, läste klart hamlet och har börjat med psykologin, iofs inte av den anledningen jag ville skriva men måste berömma mig själv först. *ego* XD
Har jävligt soft dag imorn, geografi från 8 till 9:20 sen hål till 14:15 när jag har matte sen slutar jag, då blir det hem och jogga och sen plugga. Gosh vad jag älskar att jogga på hösten när det blir så mycket lättare att andas <3
DÖD ÅT ASTHMA!

Sen vet jag inte redigt vad som hänt. Det blev galet och är galet. Allt. En. Två. Tre ?
Ja, vadär det för väg egentligen ? Förmodligen är det rätt, eller det borde vara det.
Idag på morgonen funderade jag seriöst under min vanliga promenad från Hötorget
till skolan. Vad är egentligen problemet? Nej inte vet jag, men något är det som sätter
stopp. Kanske vill jag inte. Kanske vet jag inte. Kanske är du bara en. Kanske är jag ingen.
Seriöst känns det som att någon säger: "Du är lätt att driva med".
Och det här med att säga nej existerar knappt hos mig. .
Att försöka slingra sig ur på schysstaste möjliga sätt är det jag kör på, jag vill inte såra,
men antingen är det du, ni, vi eller jag. Någon kommer att såras i det sista i alla fall.
Allting är bara konstigt just nu tror jag. . och jag förstod vad du menade, det är något
som måste finnas och det gör det, men frågan är hur länge det stannar kvar.

Ingen förstår vad jag menar och det är väl the point men jag skriver enbart för att få ur mig
så det här är inget som någon behöver reflektera vidare över ^^ Och nej jag mår inte dåligt på något
sätt utan det är enbart tankar så ingen behöver oroa sig :)

Aja, men ska väl slagga nu så jag får någon sömn.

Nathalie, det är inte ofta jag typ nämner dig här, men du är guld, du får mig alltid att bli jävla glad.

Peace out!

"One more night I wanna be with you, where I wanna hold you thight, it feels so right."

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag föstår dig gumman. Men vad tusan. Det är klart jag ska göra. Eller vad säger du soulis? ;)

2007-10-17 @ 18:23:10
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se
Postat av: Nathalie

Du gör mig glad med så ^^

2007-10-17 @ 20:42:24
URL: http://hallonbergen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0