You are made to be worshipped.

Jag har suttit nu ikväll och försökt komma på en idé till min svenska WL och tro fasen att jag gjorde det, frågan är om jag får ha det :S Hope so, ska prata med Laila om det imorn och funkar inte den idén så känns det ju lite kört, för ja, palla gå in i det djupare för det är inte så intressant but still.
Sen läste jag några sidor ur dorian gray, har bestämt att typ lösa ut den imorn eller något, kommer ha ett par timmar i skolan medans jag väntar på Corny, som förresten ska vara i jävla Laholm hela lovet -_- KASS typ !
Så därför får jag spendera lite tid med henne imorn :D

Idag var jag kass i skolan eftersom jag inte pluggade på hålet, först träffade jag (Jo)Hanna och hon var nervös och kunde inte stå still så hon gjorde mig nervös, och hon har värsta makten över mig har jag märkt, varför vet jag inte men det kan gå illa till slut XD
Sen skulle hon ha prov, och då tänkte jag se om Corny var kvar i skolan men hon var på väg till bussen, som tur var kunde hon vända om så jag mötte henne och gick lite i parken, sen till bussen men hon kom på att hon skulle handla så jag följde henne näästan hela vägen till city, sen var jag tvungen att gå >_<
När jag kom tillbaka skulle vi nästan börja matten, AS satt på skåpet och försökte vissla på mig men jag hörde inte och hon undrade varför jag inte kom XD
Efter matten så skulle vi tydligen inte ha någon psykologi, men sen så skulle vi det så jag och jenno gick ner till workshopen, SURPRISE ! nej inte det minsta men så kom Tess och undrade varför vi var kvar, jo för att vi skulle ha psykologi då säger hon; nej det ska vi inte.
Så jag och jenno drar hem en halvtimma senare än vi hade behövt, men vad gör det, jag är ju inte i skolan tillräckligt mycket lixx utanför skoltid ? -_-
Fast det är alltid trevligt med jenno så det spelar ingen roll :D

Så ja, nu sitter jag här och snackar med Corny lite, hon är kortklippt och därför min man ?
Jag är iaf tjej och jag duschar länge XD Haha, nej ingen förstår typ.

Ska lägga mig nu och vara vaken som vanligt i ett par timmar innan jag kan somna.
Men först måste jag citera Oscar Wilde, en liten bit tagen ur boken jag läser:

". . make one believe in the reality
of things we all play with, such as
romance, passion and love."

Gosh, det är farligt ibland att läsa sånt . . (A)

Peace out.

"I want you now it's driving me crazy"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0