You leave me breathless, with your eyes so reckless.

Gosh, behöver skriva lite nu känner jag i brist på annan underhållning.
Nej; det är inte så att jag inte har något att göra, jag har massa skolarbete,
men det räknar inte jag till underhållning, så jag skriver helt enkelt i brist på underhållning.
Då var det sagt.

Hade soft dag idag, kom till skolan typ 9 (nerd!) enbart för att jag älskar the people I hang out with. OH YES <3
Ni vet det redan, men man kan inte säga det för ofta; Jag älskar er.<3
Så jag hade lång rast och då fick jag besökt efter att Jenno gått, det var As. Hon "skolkade", sen sprang hon runt.
Men det var trevligt ändå, haha alltid "ska vi ses?". Det är nästan lite komiskt nu men go on kind of XD
Sen tror jag att Jenno slutade så vi drog till bibblan en liten snabbis och sen ville Linnea gå till pressbyrån innan hennes buss gick så vi hängde med henne på busscentralen lite innan vi sa hejdoooo till Lajnea och drog tillbaka till skolan. Då gick vi till bibblan och sa till gunnsan att vi skulle gå till workshopen, hon ville inte med, Linnilajnen hängde på. Anledningen till att vi gick ner var för att uppdatera våra bloggar lite och då vart Linnilajnen sugen på godis så vi tänkte "Vi drar till kungsgodis". Men innan det var vi tvungna att åg till bibblan och säga till Gunnel att vi skulle gå, hon ville inte följa med. Det blev värsta snabba promenaden och vi var tillbaka på skolan efter bara några minuter XD Efter det tror jag nog att vi åt, jag vet inte varför men jag har inte haft någon aptit på typ . . 4-5 dagar av någon anledning, vet inte varför och vill helst inte veta, men grymt hungrig har jag varit och efter 2 sekunder så har det gått över. . Wierd! Anyways, så maten smakade inte idag men jag försökte äta.
Sen träffade vi gunnsan utanför matsalen typ och hon bar på hela sitt skåp i princip så jag var biiatch som vanligt och fick bära hennes böcker lite. Men vad gör man inte ? ^^
Sen hade jag matte, då . . Nej sen träffade jag As igen :O Skolkandes. . shiet jag känner mig nästan skyldig XD
Ja men jag älskade det sista smset innan jag kom, hahahaha XD

"Men går hem nu då..? Puss"

Helt underbart för jaa, det var typ redigt kul XD
Efter det drog jag på matten typ, var helt apatisk lektionen igenom och hade värsta grejen för mig så jag läste lite psykologi ist ;) Puss på mig, Emelie goes naughty girl, sen när vi fick jobba fritt i boken fortsatte jag att läsa och pluggade in hörlurarna, lyssnade på en låt den sista halvtimmen (alltså hela tiden jag hade i lurarna) på Tess - Breathless. Och ja, jag är kär i den jävla låten på riktigt <33


"Hidden for someone to find,
Hidden so well with a smile,
My emptiness, and feeling alone


How did you manage to see through my soul?
And still love the strength sides of me,
So carefully, in all my weakness


Now, you leave me Breathless, with your eyes so reckless,
'Cause I never knew that a love could be as beautiful as this,
I am so defenceless; oh you leave me Breathless,
'Cause you understand everything I am
You leave me Breathless.


I've never been here before,
Into a world i adore,
Honestly, it's your kiss


Seems like we've been here forever like this,
Lost in a moment of time,
Just you and I, I'm falling helplessly


Now, you leave me Breathless, with your eyes so reckless,
'Cause I never knew that a love could be as beautiful as this,
I am so defenceless; oh you leave me Breathless,
'Cause you understand everything I am
You leave me Breathless


Breathless...


Oooh, you leave me Breathless
Your eyes are reckless,
Oooooh...


Now, you leave me Breathless, with your eyes so reckless,
'Cause I never knew that a love could be as beautiful as this,
I am so defenceless; oh you leave me Breathless,
'Cause you understand everything I am
You leave me Breathless"


Aja, sen hade jag prov sista och det kändes faktiskt ganska bra, sen hur bra svar på frågan det var kan ju diskuteras, haha jag vill helst inte ha tillbaka det men :P
Kom hem, har övningskört lite och det gick också bra och nu sitter jag här litet, är ledig imorn också så ikväll ska jag fan vara uppe en bit över tolvslaget iaf :D Sen imorn typ 10 drar jag nog ut på joggingtur eller promenad om de är fint väder ^^. Myyyys på det isf <3
Blir plugg imorn också och som sagt aktiviteter på kvällen, mellan det får jag väl se vad som händer om det blir lite tid över till något :D

Kollade igenom mobilen lite för att rensa inkorgen och skickade meddelanden så då
fick jag se ett sms jag fick typ förra veckan:

"Men du är speciell...
Man kan inte låta bli att gilla dig..."


Det värmer fortf. Men men.
Ja händer det något mer ikväll så uppdaterar jag väl.

Peace out!

"I am so defenceless; oh you leave me Breathless"

Kommentarer
Postat av: Linn

vilket gulligt sms..

2007-10-10 @ 19:55:34
URL: http://personlighetsbrist.blogspot.com
Postat av: Lil'emo

Jåå :)

2007-10-10 @ 19:57:45
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: Johanna/Bengan

Du skriver ju aldrig om mig längre -_- Nu känner jag mig ledsen :(

2007-10-10 @ 20:48:50
URL: http://www.thetruthmakesnonoise.blogg.se
Postat av: Jennica

Älskar dig med

2007-10-10 @ 23:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0