Allow me to get you right.

Dags att träna om en stund. Första gången på nästan 2 veckor. Skönt att träffa folket igen <3
Men samtidigt är det jobbigt att träna med tanke på att jag vet att jag borde sitta hemma och plugga men nu tror jag att jag har en plan för de kommande 2 veckorna som kommer hålla, sen är det dags för exams. Gosh.
Jag tror tiden kommer gå snabbare än någonsin, samtidigt som den bara kryper fram. De här två veckorna kommer gå för snabbt, alldeles för snabbt.

Lycka idag ! Vädret är underbart. Allt är bra i princip och nästa helg är det jag, linnibiatch och Ricobejb som befinner oss i gislaved efter 21 tiden och kl 23, då är det Cascada. Live. Äntligen. För en gångs skull. Och ja, biljetterna bokades idag. Jag bestämde mig nästan för att inte åka först eftersom jag redan ska åka iväg på urix som är från torsdag-söndag precis innan exams och då försvinner så mycket tid men så kom jag på att jag sitter inte och pluggar mellan 22-02 på lördagen, därför tillåter jag mig själv att åka. <3
Jag går upp vid 7 på lördagen och pluggar då i ca 12 timmar. Sen går jag upp vid 8-9 på söndag och pluggar hela dagen, då kan jag åka med gott samvete och se anledningen till min kärlek för musik personifierad. Det blir nog helt bra. <3

image75

Dags att återgå till studierna. Jag ska trycka i mig kunskap, jag måste.

Peace out!

"No more tears for you will roll from these eyes."

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite synd att det kommer bli playback bara, tihi, annars blire röj ofc :D

tihi pyss

2008-04-18 @ 22:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0