Allt det svarta.

Jag är bara tvungen:

Två som heter ondskan och singelliv
Det dödar, vi bygger murar
Runt våra hjärtan för att hålla det tryggt
Men jag vill inte vara trygg
Jag vill ju brinna om sånt och minnas hur vacker du är
Och varför jag en gång föll så hårt och handlöst för dig


Och

Flackande blick och lögner du snott
jag kan alla tecken så kom igen ge mig vad du har
vad hände vad hände vad hände vad hände med oss
jag trodde jag äntligen hittat något jag kunde behålla


men aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta
för muren jag byggt runt det släpper inte ut nån
och aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta
för det är svart och kallt och fult utan dig


du dricker ditt take-away kaffe fort och nervöst
så djävla härligt att man blivit en simpel flyktplan
dina ögon dina ögon dina ögon jag kan se att dom förrått mig
åh dom som brukade vara det enda trygga jag visste


men aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta
för muren jag byggt runt det släpper inte ut nån
och aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta
för det är svart och kallt och fult utan dig


Peace out!

"Jag försöker, utan framgång."

Kommentarer
Postat av: elza

vad är det för låt?

2008-04-22 @ 17:11:33
URL: http://pell.blogg.se
Postat av: Lil' Emo

2 st med lasse lindh ^^, den enda har nog titeln "i det svarta" eller något liknande och den andra tror jag är "göra slut sång" :)

2008-04-22 @ 22:07:30
URL: http://www.lilemo.blogg.se
Postat av: Linn

lasse lindh hjärta hjärta hjärta etc

2008-04-23 @ 17:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0